..:: evokenivo ::..

livet enligt eva

Bakoframdag

Publicerad 2005-12-16 17:01:04 i Allmänt,

Idag är en bakoframdag!

I morse försov jag mig...Milla väckte mig med ett sms där jag blev underrättad att hon skulle ha rosa kläder på sig idag. Efter 25 minuter hade jag gjort det viktigaste och kutade ut till Noahs rejserbil som väntade i gathörnet. Fick sminka mig klart i bilen. I en kraftig kurva rasade hela sminkväskans innehåll ut på golvet i bilen...så nu har Noah mosat ögonskuggepulver på sina gummimattor. Mohaha...!

Idag käkade jag frukost nu på eftermiddan och grattade samtidigt Jonathan på Tv-avdelningen som fyllde år för en vecka sen.

Idag var det även sista dagen på bibelskolan...så snart är det juuuuuuuuul.....mys (längtar efter familjen)! Avslutning och fika och en del som passar riktigt bra i kavaj.

Smäm upplyste mig igår att jag har gröna ögon, det visste jag knappt själv. Dom är mest sådär ingen-färg-alls-diffusa så jag har slutat anstränga mig för att komma på vilken färg det är. Men nu vet jag, tack Smäm! =)

Ett gemensamt drag för de allra flesta offentliga toaletter är att någon korkad snubbe alltid sätter nödsignalsknapparna precis under lysknappen. Räknar dom med att alla alltid ska ta rätt när dom famlar efter lyset i mörkret? Nja....vet inte det ja....

Hett just nu:
1. Eftermiddagsfrukost
2. Fredag
3. Familjen

Mindre hett just nu:
1. Vinterfnas på näsan
2. Kaffebrist
3. Idétorka

Kommentarer

Postat av: SMÄM

Publicerad 2005-12-16 23:19:25

Ögonskugga har jag lite här och där på mitt toalettgolv. Man är inte alltid så fingerfärdig på mornar när man har brådis. Tack för tipset på sodastreamen =) Jag har handlat outfit tiss imorgon och borde gå och lägga mig nu.

Postat av: Kärin

Publicerad 2005-12-17 00:05:15

OK, it's up... =)

Postat av: pIx

Publicerad 2006-01-08 00:18:51

haha, "rejser"-bil

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är Eva. Hon den där.

Jag är hon som föddes i Örebro men bosatte sig i Uppsala. Jag är hon som trivs med livet, älskar Gud, älskar sin familj, sin underbara man Emil, sin vackra lilla son Lukas och sina vänner. Jag är hon som gillar att omge sig med pyssel av alla dess slag, som gillar att skapa, rita och måla. Jag är hon som gillar att fundera, drömma och äventyra. Jag är hon som vill se hela världen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela