..:: evokenivo ::..

livet enligt eva

Död åt särskrivning!

Publicerad 2005-12-15 13:06:12 i Allmänt,

Idag blev jag visad till ett nytt mathak nära jobbet...schyrre! Man kunde välja bland massa spännande rätter, tex: "Spröd bakad torsk", "Gorgonzola fylld schnitzel", "Röd vin sås". Enligt Kärin brukar de även annonsera stort att "Kaffe ingår i alla varmrätter"...jag missade den skylten men upplysningen är ju minst sagt intressant, kanske var det kaffet som gav rödvinssåsen den underliga färgen. Död åt särskrivning!

Smäm skickar gratis sms idag...fler tack!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

Julshopping igår...två klappar avklarade! Café 018 är hott...ska bli stammis, om jag inte redan är det!

Trodde min dator dött idag, efter ett tiotal upplivningsförsök surrade den igång igen. Snacka om mobbat!

Hett just nu:
1. Café 018
2. Smäm skickar gratis sms
3. Bruna ögon

Mindre hett just nu:
1. Särskrivning
2. Mobbad dator
3. Klyvna hårtoppar

Hur säger man egentligen meningen "Två rädda lejon låg på savannen" om ett lejon?!

Kommentarer

Postat av: SMÄM (med telia)

Publicerad 2005-12-15 13:22:26

Du måste bjuda in fler folk till din blogg... (och vems bruna ögon tänker du på tro?) Jag tycker att din ögonfärg är fin! Gröna och fina. Mina är grå med grön touch. När jag har gröna kläder på mig ser de grönare ut =)

man säger "Ett rätt lejon gör rätt i att hålla sig borta från savannen så att han slipper vara rädd"

Postat av: smajm

Publicerad 2005-12-15 23:53:50

Jo, men du har väl gröna ögon? Vad anser du själv?

Postat av: Hjalle & Elli i Hays nya lägenhet.

Publicerad 2005-12-17 21:26:16

Där på savannen ligger ett lejon och han är rädd!

Postat av: Ball Games

Publicerad 2010-01-08 14:40:16

This is the coolest web site I have seen for ages, excellent work and content.

Postat av: §eepee (Peoplehater.Blogg.se)

Publicerad 2012-02-22 18:33:23

Vad fan är det för larv? Vad skulle "Gorgonzola fylld schnitzel" eller "Röd vin sås" göra för skillnad gentemot den korrekta sammansättningen?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är Eva. Hon den där.

Jag är hon som föddes i Örebro men bosatte sig i Uppsala. Jag är hon som trivs med livet, älskar Gud, älskar sin familj, sin underbara man Emil, sin vackra lilla son Lukas och sina vänner. Jag är hon som gillar att omge sig med pyssel av alla dess slag, som gillar att skapa, rita och måla. Jag är hon som gillar att fundera, drömma och äventyra. Jag är hon som vill se hela världen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela