..:: evokenivo ::..

livet enligt eva

R.I.P

Publicerad 2005-12-18 13:11:53 i Allmänt,

George, den eminenta, överbajsande guldfisken vi gav bort till Sara i present förra veckan är död! R.I.P George...du var en fin fisk! Träffade Sara (fiskägaren) idag också...hon har rakat av sig allt hår...och sparat dreadsen i en påse..haha..status!

Jag tror alla datorer i detta gripande (egentligen har jag lovat mig själv att aldrig använda det ordet) dator i hela uppsala är del av en sammansvärjning med syfte att hata mig. Datorn på jobbet vägrar allt som oftast att gå igång och igår kom jag hem glad och i gasen efter en kanondag och kväll i stockholm med all personal på jobbet. Fett julbord och sen julkonsertmed Carola. I vanliga fall brukar inte Tommy tycka om mig, och Mickey är inte alls okej...men det här gjorde hon riktigt bra! Hon sjunger asbra och pulsen var hög hela tiden. I mitten nånstans kom lilla Alva 6,5 år från Idre upp på scenen och sjöng "vi tänder ett ljus i advent"...gosh....sötare unge får man leta efter och min lite touchy sida klämde fram en liten tår i ögonvrån. Så...lite eloge ska hon ha allt den där Carola...för en riktigt fet konsert!

Nudå...tillbaka till datorernas sammansvärjning...jag kom hem och skulle dela med mig av denna glamourösa upplevelse här i bloggen och datorn låser sig...något som typ alltid händer så fort jag sätter mig vid dumburken....grrr.......ska skapa ett virus som utplånar alla datorer som inte gillar mig...!!

Idag ska jag leka med Smäm....roligt roligt!!!!!!!!!!!!!!!!!1

Så mkt snö ute...värsta winterwonderland...men alldeles för kallt..brr...

Hett just nu:
1. Sms
2. Allsång i bussar
3. Alva från Idre

Mindre hett just nu:
1. Minusgrader
2. Ovisshet
3. George är död

Kommentarer

Postat av: SMÄM

Publicerad 2005-12-18 16:38:51

Hett just nu:
1. Sms (får dock inte så många)
2. Allsång i bussar (kano håller världsklass)
3. Alva från Idre (so sweet:)

Mindre hett just nu:
1. EVA ÄR INTE ANTRÄFFBAR PÅ MSN (trots online-status)(oj caps)
2. Smäm som är lat och inte pallrar sig till telefonen för att ringa eva
3. Att smäm är sen, borde ringt eva kl 15 (sorry)

Postat av: Kärin

Publicerad 2005-12-19 00:14:16

Skaffa Mac... ;-)

Postat av: Gjermundselina

Publicerad 2009-12-21 10:05:08

Nice site, keep up the good work!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är Eva. Hon den där.

Jag är hon som föddes i Örebro men bosatte sig i Uppsala. Jag är hon som trivs med livet, älskar Gud, älskar sin familj, sin underbara man Emil, sin vackra lilla son Lukas och sina vänner. Jag är hon som gillar att omge sig med pyssel av alla dess slag, som gillar att skapa, rita och måla. Jag är hon som gillar att fundera, drömma och äventyra. Jag är hon som vill se hela världen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela