..:: evokenivo ::..

livet enligt eva

Ett par linser tack!

Publicerad 2006-04-29 01:02:40 i Allmänt,

38491-34

Idag..eller nu ikväll... kollade jag runt lite på nätet efter billiga linser. Har fått tips om att det ska vara smidigt att köpa på det sättet (och billigare)....själv har jag alltid tyckt att det varit lite suspekt...men jag vet inte...kanske får tänka om. Men va hjälper det att det är billigt egentligen..rena djungeln bland alla linser ju...fattar ingenting trots att jag varit linsägare i dryga 6 år. Allt ser likadant ut och beskrivningarna är de samma..bara priset som skiljer. Ska man gå på det där klassiska och tro att det är bättre kvalitét bara för att de är dyrare? Måste verkligen ha nya iaf...har haft mitt sista par månadsliner i säkert tre månader nu...de svider och blir torra rätt ofta...nytt behövs, indeed!

Imorrn ska jag på bröllop...har prövat hur många ombyten som helst...mamma, pappa och bror fick vara smakråd. Kom väl fram till nåt till slut iaf...kommer säkert ångra mig imorrn ändå =) sova nu...tlllööööööött e jag.

Kommentarer

Postat av: Lin(u)s

Publicerad 2006-04-29 02:03:33

haha, Eva framför spegeln... du är inte snabb när du är seg vännen!

Postat av: SMÄM

Publicerad 2006-04-29 19:59:33

Linslus var lite vitsig med sitt namn där. Blir svårt för mig att bräcka. Hoppas du får skoj på brøllopet!

Postat av: Evo till Linus

Publicerad 2006-05-01 13:54:13

Haha..har jag nånsin vart snabb med nåt så länge vi kännt varandra =)..seg i kombination med fåfäng...haha..det vet väl du =)

Postat av: Evo till Smämsi

Publicerad 2006-05-01 13:55:35

Haha...Smämslins kanske? Sitter å kollar på MacGywer...kung! =)...bröllopet va mycket trevligt..vackert å så..

Postat av: Karin

Publicerad 2006-05-01 17:03:57

Testa www.lensway.se
Tror det ar dar jag har kopt. Ta bara samma sort du haft tidigare, det maste man egentligen om man inte fatt rekommendation av optiker att byta.
Billigt o bra.
Kram.

Postat av: Lins -> Eva

Publicerad 2006-05-01 20:31:01

Japp, du är ju lika seg som Same, o det är ju riktigt illa! ;)

Postat av: Evo till Karin

Publicerad 2006-05-01 22:41:53

Vet knappt vilket märke jag har nu =)...jaja..får kika på den där sidan du rekommenderade. Hoppas du njuter för fullt där borta i amerikatt. Kom hem snart! Kram

Postat av: Evo till Lins

Publicerad 2006-05-01 22:42:44

Nänä...nu har du fel Linus....nog för att vi använder plattång båda två...men lika seg som Same är jag INTE! Det vore ju katastrof =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är Eva. Hon den där.

Jag är hon som föddes i Örebro men bosatte sig i Uppsala. Jag är hon som trivs med livet, älskar Gud, älskar sin familj, sin underbara man Emil, sin vackra lilla son Lukas och sina vänner. Jag är hon som gillar att omge sig med pyssel av alla dess slag, som gillar att skapa, rita och måla. Jag är hon som gillar att fundera, drömma och äventyra. Jag är hon som vill se hela världen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela