..:: evokenivo ::..

livet enligt eva

Vart tog den vita julen vägen?

Publicerad 2006-12-22 21:44:32 i Allmänt,

Man åker två timmar från Uppsala å plötsligt är den vita snön som glatt min vardag totalt borta =(. men örebro är trevligt ändå. Hela familjen samlad och alla julklappar avklarade, nu kan jag bara njuta!

När jag kom hem till mamma och pappa tidigare idag stod julgranen färdigklädd och lägenheten var julpyntad. Nu börjar jag få in julstämningen riktigt rejält, SÅ mysigt. Jag älskar julen. det roligaste är att slå in julklappar...det är halva nöjet med julen =).

Imorrn blir det lite stan med Stina och på julafton är jag bjuden på julfrukost hos Linus. Det ska bli en tradition säger han =)...och eftersom det är andra året gänget samlas hon honom så är det ju en bra början på en tradition.

Snart ska vi se ocean's eleven här hemma.

Filip - saknar dig!

Kommentarer

Postat av: SMÄM | jul

Publicerad 2006-12-22 22:16:43

Evans paket är finast inslagna under vår gran. God jul!

Postat av: Linus -> Smäm

Publicerad 2006-12-23 15:41:54

Hon är ju en ambitiös och pysslig människa..så jag är inte chockad..

Postat av: Evo till Smäm

Publicerad 2006-12-23 16:48:51

Att slå in paketen är ju halva nöjet med julen =). Här hemma har jag hård konkurrens av brors fru som också ser nöjet i att slå in paket =)

Postat av: Evo till Linus

Publicerad 2006-12-23 16:49:16

Det är så härligt att bli omtalad i tredjeperson =).

Postat av: Linus -> Evo

Publicerad 2006-12-23 16:56:50

Javisst är det trevligt...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är Eva. Hon den där.

Jag är hon som föddes i Örebro men bosatte sig i Uppsala. Jag är hon som trivs med livet, älskar Gud, älskar sin familj, sin underbara man Emil, sin vackra lilla son Lukas och sina vänner. Jag är hon som gillar att omge sig med pyssel av alla dess slag, som gillar att skapa, rita och måla. Jag är hon som gillar att fundera, drömma och äventyra. Jag är hon som vill se hela världen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela