..:: evokenivo ::..

livet enligt eva

35 frågor - intresseklubben antecknar

Publicerad 2006-01-13 18:36:54 i Allmänt,

Har precis slutat jobbet och måste döda tid tills kvällens nästa punkt börjar...om cirkus 1h 14min och 23sek...nej...22....21.....asch....lägger ner.

Hittade  alla fall ett gammalt späm i min mailinkorg...massa ointressanta frågor man ska svara på....fördriver tiden med det så länge...tack å hej.



VAD HETER DU?
Eva el Efa om Smäm får bestämma..

2.VAD ÄR DET FÖR FÄRG PÅ BYXORNA DU HAR PÅ DIG?
Blåa....(jeans)

3.VAD LYSSNAR DU PÅ JUST NU??
Lampshade

4.VAD GJORDE DU IGÅR KVÄLL??
Fikade å kolla på film hos Liz å Fred...mys!

5. VAD VAR DET SISTA DU ÅT??
En Ozon Eucalyptus...fast de smakade citron

6. HUR ÄR VÄDRET HOS DIG JUST NU?
Kallt, isigt och mörkt...fast...vi närmre eftertanke vet jag inte..har inte varit ute på flera timmar.

7. DEN SISTA PERSONEN DU TALAT I TELEFONEN MED? 
Stylelabs telefonsvarare...dom vill visst inte att jag ska komma å klippa mig. 

8. DET FÖRSTA DU LÄGGER MÄRKE TILL HOS DET MOTSATTA KÖNET??
Är svag för fina ögon och händer....

9. HUR MÅR DU IDAG??
Bra men trött...lite ont i huvet också.

10.VILKEN ÄR DIN FAVORITDRYCK?? 
Mjölk å kaffe 

11. FAVORITSPORT? 
Favoritvaddå?

12. HÅRFÄRG??
Blond med lite ljusa slingor och utväxt.

13. ÖGONFÄRG??
Gröna tydligen (fråga Smäm)

14. SOLUPPGÅNG ELLER SOLNEDGÅNG??
Solnedgång...för då vet man att natten kommer å det e mys..

15. SYSKON Å DERAS ÅLDER??
Storebror 1: 29
Storebror 2: 27
Storebror 3: 25

16. FAVORITMÅNAD?
Hm...maj ligger högt på listan.....älskar hösten också...september!

17. FAVORITMAT??
Tacos, tacos, tacos!!!!!!!!1

18. HAR DU NÅGON OVANA?
Pratar ofta för mig själv

19. SISTA FILMEN DU SÅG??
The Hours (skum)

20. FAVORITDAG PÅ VECKAN??
Lördag

21. FAVORITHOBBY??
Skapa

22. ÄR DU FÖR BLYG FÖR ATT BJUDA UT NÅGON? 
Nej då 

23. FAVORITLÅT??
Varierar....just nu Amazing it seems med Granada

24. SOMMAR ELLER VINTER?
SOMMAR!

25. KRAMAR ELLER KYSSAR??
Både och =)

26. CHOKLAD ELLER VANILJ??
Choklad of course!

27. HUR BOR DU OCH MED VEM/VILKA?
Inneboende hos Såfis föräldrar, delar rum med Såfi.

28. VAD LÄSER DU FÖR BÖCKER??
Just nu massa bibelskoleböcker

29.HUR SER DIN MUSMATTA UT? 
En Israelkaktus 

30. FAVORITSPEL (sällskaps)
Alias

31. KAN DU NUDDA DIN NÄSA MED TUNGAN?? 
Japp...fast inte ända upp till nästippen 

32. KAN DU KORSA ETT ÖGA ÅT GÅNGEN?? 
Ja...om jag anstränger mig 

33. ÄR DU ROMANTISK?? 
Obotlig =) 

34. DOLD UDDA TALANG?
Talang å talang...udda om inte annat: Har kört över en cykel med en pikétbuss på E18 utanför Västerås....(obs!ingen cyklist på)

35. SKULLE DU SÄGA SJÄLV ATT DU ÄR LYCKLIG? 
Javisst!
 
Applåd om du orkat läsa ända hit!

Hett just nu:
1. Helg!
2. Ville (han ville hamna på listan å jag är snäll dag)
3. i-tunes

Midre hett just nu:
1. Kissnödig
2. Inget svar hos Stylelab
3. Smäm borta

Kommentarer

Postat av: pix

Publicerad 2006-01-13 19:01:15

Helloooo!
Tycker du ska vara lite mer online på msn : D
Bra grejj där med intresseklubbs-frågorna, Jag tror jag ska kopiera dom där frågorna för att kunna fylla ut min upcoming blogginlägg :)

Postat av: Evo K till pix

Publicerad 2006-01-13 19:05:55

Of course you can!!=) skönt å ha dem när man inte orkar tänka själv =)

Postat av: pix

Publicerad 2006-01-13 19:33:42

mitt*

Postat av: daal

Publicerad 2006-01-14 15:39:16

"kört över en cykel med pikétbuss" hahaha, det lät roligt.. hur man nu lyckas med det :>

Postat av: Mort

Publicerad 2006-01-15 15:07:03

Tänkte bara säga att jag orkade läsa :)

Postat av: Evo till daal

Publicerad 2006-01-15 18:26:05

Knappt så jag vet heller...det var dimmigt och den bara låg på vägen helt plötsligt...nåt pucko som roade sig med att kasta ner cyklar från gångbroarna, sånt kan ju också va kul..kanske...eller...va vet jag...hrm..

Postat av: Evo till Mort

Publicerad 2006-01-15 18:26:41

Woho...well done! NU får du en applåd av mig =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är Eva. Hon den där.

Jag är hon som föddes i Örebro men bosatte sig i Uppsala. Jag är hon som trivs med livet, älskar Gud, älskar sin familj, sin underbara man Emil, sin vackra lilla son Lukas och sina vänner. Jag är hon som gillar att omge sig med pyssel av alla dess slag, som gillar att skapa, rita och måla. Jag är hon som gillar att fundera, drömma och äventyra. Jag är hon som vill se hela världen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela