..:: evokenivo ::..

livet enligt eva

Klant

Publicerad 2006-07-13 16:08:28 i Allmänt,

Märks i bloggen att jag inte har semester längre....effektiviteten har inte varit på topp de senaste dagarna. Saknar min semester. Tre veckor  kvar sen ska jag njuta igen.

I tisdags beskådade jag Allsång på Skansen...hur mycket man såg mitt i folkhavet är ju en annan sak iofs...men ska man ge ett omdöme på Anders Lundins panna kan jag ställa upp. Kvällen avslutades med premiären av Pirates 2, på bästa platserna i Rigolettobiografen *yääääs*. Inte lika bra som ettan men helt klart en lyckad dag! Lyckades klanta mig i trafiken, usch, ska aldrig köra bil i sthlm.

Hett just nu:
1. Biopremiärer
2. Toast

3. Skansen


Mindre hett just nu:

1. Repor

2. Kyla
3. Disk

Kommentarer

Postat av: SMÄM

Publicerad 2006-07-14 11:12:45

ÅH! Allsång på skansen :D Var det någon rolig där -ingen koll-

Postat av: gun

Publicerad 2006-07-14 15:59:42

watch out i stockholmstrafiken...been there...*ler förstående*

Postat av: Evo till Smäms

Publicerad 2006-07-17 16:31:58

Nja...inga som jag diggar så diregt..Håkan Hellström, Björn Kjellman, Bollibompagänget å några fler oviktiga.

Postat av: Evo till Gun

Publicerad 2006-07-17 16:34:13

Usch ja...ska inte köra där igen på ett tag...

Postat av: Augustlena

Publicerad 2008-09-25 08:58:13

Thank you for the card so that I may look on the website. I love the picutres. I will continue to look on the website to observe you latest pictures.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är Eva. Hon den där.

Jag är hon som föddes i Örebro men bosatte sig i Uppsala. Jag är hon som trivs med livet, älskar Gud, älskar sin familj, sin underbara man Emil, sin vackra lilla son Lukas och sina vänner. Jag är hon som gillar att omge sig med pyssel av alla dess slag, som gillar att skapa, rita och måla. Jag är hon som gillar att fundera, drömma och äventyra. Jag är hon som vill se hela världen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela