..:: evokenivo ::..

livet enligt eva

Segodag

Publicerad 2006-07-04 17:54:15 i Allmänt,

Känns som den här dan aldrig riktigt börjat. Sitter fortfarande oduschad och osminkad. Men klockan är ju bara 17.54. Blir nog fotboll ikväll. Jag kan bjuda till lite när det är VM.

Var och solade på gamla hederliga Fredssolen idag...mm..var skönt. Harmoniskt på nåt sätt. De höll på att renovera och fixa en massa så under min halvtimme i solariet fick jag lyssna till ett stort åbäke till dammsugare som lät som en fet sticksåg (det var ingen såg, det är jag säker på). Nånstans genom bullret och slammret hörde jag Lisa Miskowskis Lady Stardust. Bra låt faktiskt. Jag är härligt rosa över hela kroppen nu.

Funderar på att lämna Örebro tidigare än planerat...kanske redan imorgon. Känns som jag hunnit göra det mesta jag tänkt och träffat dom jag ville träffa. Uppsala lockar igen.

Tror shift-tangenten på det här tangentbordet börjar bli dåligt...får i efterhand korriegera alla små bokstäver som borde varit stora. Muppigt.

Hett just nu:
1. Duscha
2. Fläskfilé
3. Uppsala

Mindre hett just nu:
1. Shift-tangenten
2. Reklam
3. OC

Kommentarer

Postat av: Filip

Publicerad 2006-07-04 19:56:46

Hur kan du kolla på VM nu när sverige åkt ut..? Att se ett gäng vuxna karar springa runt på en picknickyta och jaga en rund läder/tygbit kan ju aldrig vara roligt... det måste ju finnas annat kul att sysselsätta sig med ; p

Postat av: Evo till Flip

Publicerad 2006-07-04 22:37:56

jag är faktiskt lite förvånad själv =)

Postat av: Linus

Publicerad 2006-07-05 09:47:34

Det är faktiskt väldans trevlig må jag säga..att titta på boll..snart så är det Le Grande Finale!
Sen är det ju trevligt sällskap oxå ;) Sunset pojkarna o Evo..vilken mix...

Kan även tillägga att Evos balkong yttrar sig yppeligt för att spana på Tv från...fast det blev ju lite zoo varning...apor i bur...

Postat av: HANNA

Publicerad 2006-07-06 19:15:54

Ursäkta mig men genom vad du precis berättat i din blogg tror jag du placerar dig i gruppen Jordens Konstigaste. Jag vet, jag är inte heller normal men vem, Eva, VEM går och lägger sig i solariet en dag på sommarens varmaste vecka?! :) Jaja, jag gillar sig ändå..!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är Eva. Hon den där.

Jag är hon som föddes i Örebro men bosatte sig i Uppsala. Jag är hon som trivs med livet, älskar Gud, älskar sin familj, sin underbara man Emil, sin vackra lilla son Lukas och sina vänner. Jag är hon som gillar att omge sig med pyssel av alla dess slag, som gillar att skapa, rita och måla. Jag är hon som gillar att fundera, drömma och äventyra. Jag är hon som vill se hela världen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela