..:: evokenivo ::..

livet enligt eva

Bussförvirring

Publicerad 2006-06-09 12:22:14 i Allmänt,

Igår åkte muppbussen förbi mig medan jag visade en liten tjej hur busslistan fungerade...surt, men jag hade inte hjärta att bli arg. Hon var alldeles för liten och oskyldig och hade alldeles för stora, bruna hundvalpsögon. Hon skulle på sin skolavslutning..hon kom för tidigt. Jag för sent.

Idag var muppbussen utbytt till en vanlig grön lokaltrafiksbuss..höll på att missa den igen av ren förvirring...

Lunch nu...sitter å väntar på Kärin och Smäm så vi kan äta lite...hungrig idag. Har haft matlåda varje dag denna vecka. Är det ett tecken på att jag börjar bli vuxen eller att budgeten inte är vad den borde? Jag är ju trots allt 22 nu för tiden =).

Mitt liv består till största delen av att sitta i telefon nu för tiden. Uppdaterar NG:s medlemsregister på eftermiddagar och kvällar.

Hett just nu:
1. Jack Johnson
2. "You and Me" med Lifehouse
3. Fredag

jack Jack

Mindre hett:
1. Fortfarande kallt
2. Lena PH
3. Hunger

Kommentarer

Postat av: Kärin

Publicerad 2006-06-09 15:09:23

åhhh... du o din Jack... ;P

Postat av: gun

Publicerad 2006-06-09 17:01:15

hur länge har du känt honom?
*oskyldigt frågande*

Postat av: SMÄM

Publicerad 2006-06-09 19:41:05

skakk! Karin, din kommentar kunde inte komma mer på plats! ÄG ;D

Postat av: Evo

Publicerad 2006-06-12 20:04:04

Hehe...inte så länge...blev introducerad förra veckan. Men jag gillar hans stil och hans röst ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är Eva. Hon den där.

Jag är hon som föddes i Örebro men bosatte sig i Uppsala. Jag är hon som trivs med livet, älskar Gud, älskar sin familj, sin underbara man Emil, sin vackra lilla son Lukas och sina vänner. Jag är hon som gillar att omge sig med pyssel av alla dess slag, som gillar att skapa, rita och måla. Jag är hon som gillar att fundera, drömma och äventyra. Jag är hon som vill se hela världen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela