..:: evokenivo ::..

livet enligt eva

I just called to say...

Publicerad 2006-06-12 20:18:09 i Allmänt,

För er som följt min bussrapportering...i morse gick muppbussen inte alls. De har bytt till sommartider...å sånt ska man visst hålla reda på. Mobbat.

Sitter på ett megavarmt NG-kontor...har ringt medlemmar sen klockan tre i eftermiddags. Ska aldrig jobba som telefonförsäljare! Trött, svettig, hungrig. Behöver en kram och nåt fint viskat i örat.

Har iaf fått tillbaka på skatten denna vecka...helt oväntat =) det gör en glad iaf!

Det myllrar av kinser och japaner på uppsalas gator, med kameror och hela kitten. Sommarn är här.

Nee....nu ger jag mig...går hem eller nåt.

Hett just nu:
1. Jordgubbar
2. Tillbaka på skatten
3. Nya lurar till i-poden

Mindre hett just nu:
1. Varmt kontor
2. Krambehov
3. Sommartidtabeller




Kommentarer

Postat av: Nilla

Publicerad 2006-06-12 20:36:50

Bussen ja...i Göteborg har dom helt glömt bort denna veckan. Den gamla tidtabellen slutade igår och den nya börjar på måndag!

Postat av: Linus

Publicerad 2006-06-13 08:07:09

ohh..hon har införskaffat nya lurar, då ska jag inte ringa o prata med dig, du kanske blir så nervös o klämmer sönder de här oxå ;o)

En kram är lätt fixat, sätt dig bara på ett tåg så ska jag möta dig på stationen o ge dig en kram..

Postat av: loosec

Publicerad 2006-06-13 13:09:28

YEY! Thank yoooo =)
*fick också skatt nu när jag kollade ;)*

Postat av: SMÄM

Publicerad 2006-06-13 16:55:34

Nämen? Vilket cewt gästspel... Farbror Arvid tittar in =)

Postat av: kaerin

Publicerad 2006-06-14 11:27:31

skulle precis saga det!!!1
loosec lixom! *impad*

Postat av: Evo till alla

Publicerad 2006-06-14 17:49:08

Nilla: En vecka mindre av året ju...då fyller du år snabbare =)

Linus: Haha...jajjemen...de andra är skrotade. Kanonljud i mina stora..får hoppas dom håller längre.

Loosec: Har du ingen blogg?? Tack för besöket =)..å se till å spendera skattepengarna på nåt bra ;)

Smäm å Kärin: Vad vet ni som inte jag vet?

Postat av: Evo till Linus

Publicerad 2006-06-14 17:49:50

"i mina NYA" skulle det stå..=)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är Eva. Hon den där.

Jag är hon som föddes i Örebro men bosatte sig i Uppsala. Jag är hon som trivs med livet, älskar Gud, älskar sin familj, sin underbara man Emil, sin vackra lilla son Lukas och sina vänner. Jag är hon som gillar att omge sig med pyssel av alla dess slag, som gillar att skapa, rita och måla. Jag är hon som gillar att fundera, drömma och äventyra. Jag är hon som vill se hela världen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela