..:: evokenivo ::..

livet enligt eva

Like always

Publicerad 2006-06-30 21:37:50 i Allmänt,


lgh Mammas å Pappas lgh

Balkongdörren är öppen, fiskmåsar skriker, folk rör sig nere på gatan. Jag är hemma hos mamma å pappa i örebro. Allt känns allmännt fint, har inlett min första semestervecka. SÅ bra! Tillbringat massa timmar i en varm bil. Jag å mamma satt i baksätet å hade riktig mamma-dotter kvalitetstid. Slog på stort och filade naglarna å pratade om allt å inget (kändes sådär lagom tjejigt), timmarna till örebro flög iväg. Hämtat farmor i sala också.

Örebro är sig likt..sådär härligt avslappnat överallt...iaf så här på sommaren. Ska plöja igenom fikalistan med lite vänner, sova och sola på hederliga Fredssolen. Cancerbox we like. Då går det snabbt iaf...man slipper pressa flera svettiga timmar i solen.

Imorrn blir det fler timmar i bil igen. Kusin Elin har fått en liten kid...barndop i Vara. Kan bli trevligt.

Hett just nu:
1. Semester
2. Familjen
3. Second hand

Mindre hett just nu:
1. Klädnojja
2. Ont i stortån
3. Linskrångel

Kommentarer

Postat av: Linus

Publicerad 2006-07-01 00:36:42

Eve(l) -> fejk sol är ju inte lika bra som riktig, dessutom så måste man inte ligga o pressa, solen tar även när du går över stan i din nyköpta bikini ;) Sen känns det grymt B att betala för något som fnns utanför dörren...

måste även instämma med dig att Örebro är ungefär hur soft som helst såhär på sommaren..picknick i stadsparken, eller promenad vid rävgången..jihoo!

Me like to have you home! Ska bli kul att träffa dig..du,jag o dud får väl styra på nått...

Postat av: SMÄM

Publicerad 2006-07-02 00:29:01

Ha det kanon hos päronen nu =) Fint pläjs de har!

Postat av: Evo till Linus

Publicerad 2006-07-02 00:44:25

Fika indeed...styr upp nåt med dudd..stannar till onsdag eller torsdag tror jag!

Postat av: Evo till Smäm

Publicerad 2006-07-02 01:25:02

Thanks! Ska försöka komma ihåg å fota schyssta tavlan också..!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är Eva. Hon den där.

Jag är hon som föddes i Örebro men bosatte sig i Uppsala. Jag är hon som trivs med livet, älskar Gud, älskar sin familj, sin underbara man Emil, sin vackra lilla son Lukas och sina vänner. Jag är hon som gillar att omge sig med pyssel av alla dess slag, som gillar att skapa, rita och måla. Jag är hon som gillar att fundera, drömma och äventyra. Jag är hon som vill se hela världen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela