..:: evokenivo ::..

livet enligt eva

Nyponsoppa

Publicerad 2006-06-14 17:45:15 i Allmänt,

Sitter å käkar lite nyponsoppa å en knäckemacka...det va inte igår. Mycket godare än jag trodde. När jag var liten ogillade jag nyponsoppa skarp..men nu är det helt okej. Tagit en liten paus i medlemsringandet..magen skrek efter mat...ska snart fortsätta några timmar till. Man får läskigt övertrevlig telefonröst när man ringer så här mycket.

Bussar är helt enkelt inte min grej insåg jag idag...någon som har billig cykel till salu???!

Var ute med jobbet idag å handla lite prylar inför sommarens monter, så jag lyckades äntligen hamna på IKEA...blir aldrig att man åker dit när man inte har bil. Har införskaffat mig en hyllinsats till garderoben så nu kanske jag kan försöka trolla bor klädhögen på mitt golv.

Tog en premiärtur på mina inlines igår kväll...härligt å åka lite men jag har sämst kondis! Lyckades bli uppraggad av en packad dalmas på min lilla korta åktur...han var från Falun och skulle till stan sa han.."så han kunde inte åka med mig"...haha...som om man vill ha ett fyllo vinglandes på cykel bredvid sig.

Linne och kjol visade sig inte va det bästa klädvalet idag..vart tog solen vägen??

Hett just nu:
1. Hyllinsats
2. Lifehouse...igen ("You and Me" är fortfarande underbar)
3. Trevliga mobilsamtal

Mindre hett just nu:
1. Oväntat regn
2. Mina odisciplinerade morgonrutiner
3. Kråkor


Kommentarer

Postat av: SMÄM

Publicerad 2006-06-15 16:48:37

Empty space med lifehous får bli nästa veckas hit då kanske? I have it on my iTunes =) -krams-

Postat av: Kärin

Publicerad 2006-06-16 08:25:39

Vi får som sagt ta en inlinestur snart. Har inte använt mina på två år...

Postat av: gun

Publicerad 2006-06-16 10:50:13

_hittar_ inte ens mina...
(än)

Postat av: Treno

Publicerad 2007-03-07 17:25:09

..Rather helpful information you have here. Grazie! http://www.trenitalia.275mb.com

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är Eva. Hon den där.

Jag är hon som föddes i Örebro men bosatte sig i Uppsala. Jag är hon som trivs med livet, älskar Gud, älskar sin familj, sin underbara man Emil, sin vackra lilla son Lukas och sina vänner. Jag är hon som gillar att omge sig med pyssel av alla dess slag, som gillar att skapa, rita och måla. Jag är hon som gillar att fundera, drömma och äventyra. Jag är hon som vill se hela världen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela