..:: evokenivo ::..

livet enligt eva

Ludenkänga

Publicerad 2006-03-06 17:53:29 i Allmänt,

Idag när jag kom till jobbet stog det en plastkasse på min stol, en grå...ganska snygg faktiskt. Den var från Smäm, som också är snygg..hon har fått för sig att jag ska få ett par skor av henne. Dom är höga och vinteranpassade...dvs ludd i...mmm....och av ett av favvomärkena Converse Allstar - dom är jättefina! Detta är första gången jag äger ett par snygga vinterskor får jag erkänna....annars brukar jag bojkotta allt vad vinterskor heter. Och det är ju lustigt att just Converse (som jag knallat runt med flera vintrar i rad..den där vanliga tygvarianten alltså) lyckas göra ett par riktigt fräscha vinterpjux *me like*. Och nu är dom mina =)

Smäm - mycket kärlek! <3

                          ...tack ...

allstar Ludenkängorna

Kommentarer

Postat av: SMÄM

Publicerad 2006-03-06 19:04:09

Hey Evis! Du förtjänar så mycket mer! Jag har så många vinterskor ändå :)

Postat av: Evo till Smämsi

Publicerad 2006-03-06 21:42:24

Du är ju då helt fantastisk! =)

Postat av: Anonym

Publicerad 2006-03-07 13:01:43

Vilken tjej...e hon single?

Postat av: Evo till ?

Publicerad 2006-03-07 16:23:40

Och vem är det som frågar??

Postat av: Kärin

Publicerad 2006-03-07 17:58:48

gripande semret...!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är Eva. Hon den där.

Jag är hon som föddes i Örebro men bosatte sig i Uppsala. Jag är hon som trivs med livet, älskar Gud, älskar sin familj, sin underbara man Emil, sin vackra lilla son Lukas och sina vänner. Jag är hon som gillar att omge sig med pyssel av alla dess slag, som gillar att skapa, rita och måla. Jag är hon som gillar att fundera, drömma och äventyra. Jag är hon som vill se hela världen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela