..:: evokenivo ::..

livet enligt eva

Neverending story

Publicerad 2006-03-30 17:48:07 i Allmänt,

Den här dagen vill aldrig ta slut. Har räknat ner ända sen i morse då jag försov mig till skolan tror jag. Var så trött så jag somnade med mobilen i handen när jag skulle ställa fram larmet några minuter. Så kan det gå. När jag stog på busshållsplatsen var bussen så full så den inte ens stannade för att försöka trycka in nån av oss som stog där i regnet och väntade. Surt! Fick vackert vänta på nästa.

Imorrn ska vi till stockholm med avdelningen...inspirationsdag enligt chefen. Grymt skoj. Knalla på muséer och bli inspirerade. Lite tveksam till det där falafelstället de tyckte vi skulle äta på bara...gillar inte falafel...

Snart får jag gå hem....då ska jag till stan å köpa ny tråd till mitt favvohalsband som gått sönder...

halsband trasiga favvohalsbandet

Kommentarer

Postat av: SMÄM

Publicerad 2006-03-31 23:09:42

Inge sthlm, inge falafelkungen, inge tråd. Sorry att jag glömde.

HOppas du får fixat ditt halsband iaf =) (har precis kollat ikapp prison break och ska fortsätta kvällen med en ny serie)

Postat av: Linus!

Publicerad 2006-04-03 16:15:00

Tjoho...du inte skriva mye eller ofta...

Jag läsa ofta men inte mye..

Postat av: SMÄM

Publicerad 2006-04-04 23:26:49

FALAFELKUNGEN :D:D:D I WANTS IT!!!11

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är Eva. Hon den där.

Jag är hon som föddes i Örebro men bosatte sig i Uppsala. Jag är hon som trivs med livet, älskar Gud, älskar sin familj, sin underbara man Emil, sin vackra lilla son Lukas och sina vänner. Jag är hon som gillar att omge sig med pyssel av alla dess slag, som gillar att skapa, rita och måla. Jag är hon som gillar att fundera, drömma och äventyra. Jag är hon som vill se hela världen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela