..:: evokenivo ::..

livet enligt eva

Skokris

Publicerad 2006-05-12 19:00:00 i Allmänt,

I eftermiddags insåg jag fakta...har INGA bra vårskor...så efter jobbet drog jag iväg å spana lite. Hittade ett par till bra pris...fick bli budgetaffäer denna månad =). Svarta med lite spetsig tå och låg klack. Söta men hårda. Kommer göra ont att gå in dom. Tur att jag köpte skavsårsplåster tidigare i veckan. Har dock fått solrand efter mina mina strumpor..fult.

shoeesko Dazz Shoe

Just käkat. 3dl mellanmjölk (dricks ur paketet), ett äpple, en risifrutti (hallon/rabarber) och en morotsbräck...standardkäk efter jobbet i väntan på nästa aktivitet. Ska lyssna på lite bra preaching å go musik. Har även Extra pärondrops, en ask läkerol cupa och en påse extra white i väskan så det blir en bra kväll. Tror jag är beroende av läkerol cupa....läskigt.

Hett just nu:
1. Nya skor
2. Helg
3. Labello Caregloss & Shine

Mindre hett just nu:
1. Mobbad mobil
2. Fia slutar med Halebop
3. Särskrivning

---------

Uppdatering: Köp INTE Extra Drops Pear/Mint....yuck!

Kommentarer

Postat av: Linus

Publicerad 2006-05-12 19:59:04

Dags för Evan att följa i Sofias fotspår?
Tycker iallafall jag...men jg får väl inte bestämma :o(

Skor passar bra ihop med dina nya Eva stil ;o)

Postat av: SMÄM

Publicerad 2006-05-13 01:48:36

fina skuror :D

Postat av: Tilda

Publicerad 2006-05-13 10:22:17

ohh - nya skor låter perfekt. Kom just på att jag också är i stort behov av det. Gillar din blogg förresten.

Postat av: gun

Publicerad 2006-05-13 11:36:05

men eva...varför är din mobil mobbad och på vilket sätt? kul att träffa dig igår!

Postat av: Evo

Publicerad 2006-05-13 12:52:58

Linus >> nu borde jag bli sur å säga att du inte ska underskatta halebop, men jag har inte riktigt några bra argument för att försvara mig...förutom att det är billigare än telia är väl inte halebop nåt å skryta med.

Smäm>> Tackar =)...men de gör redan ASont.

Tilda >> lämnade en liten kommentar i din blogg =) välkommen in i min värld!

Gun >> Den bara är det...beter sig skumt, måste ha ny. Trevligt å träffa dig med....vi hann prata lite för lite bara.

Postat av: Linus

Publicerad 2006-05-22 21:38:41

EVO!!!

Dags att skriva MERA!!! Tråkigt att läsa om gamla skor..du har ju säkert hunnit gå in dem nu t.o.m...

åhhh...*djup suck*

Postat av: David L

Publicerad 2006-05-26 17:42:21

Hello Everlet! (Minns du det nicket?!=)
Här finns massa skoj å läsa ser jag, får försöka sätta mig in lite i ditt liv här =) Hursomhelst va, snart lämnar jag götet, men det är en resa som alla måste gå igenom eller vad säger du? Ja följer ju dina fotspår här borta. Jaja, detta vart flum, take care vännen. /Däjvid

Postat av: SMÄM

Publicerad 2006-05-28 12:37:03

Ev... Nu har du ju nya skuror att skriva om!! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är Eva. Hon den där.

Jag är hon som föddes i Örebro men bosatte sig i Uppsala. Jag är hon som trivs med livet, älskar Gud, älskar sin familj, sin underbara man Emil, sin vackra lilla son Lukas och sina vänner. Jag är hon som gillar att omge sig med pyssel av alla dess slag, som gillar att skapa, rita och måla. Jag är hon som gillar att fundera, drömma och äventyra. Jag är hon som vill se hela världen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela