..:: evokenivo ::..

livet enligt eva

Das is doch nicht möglisch!

Publicerad 2007-04-18 12:24:33 i Allmänt,

...nej inte är det väl mögligt?

"Heute komt das bildt"...det snurrar tyska i luften på jobbet idag. Chefen måste lära sig det tydligen. Först att va snäll på tyska, sen att skälla på tyska sa han.

Kan inte sluta att helt enkelt ÄLSKA Björk ft. Thome Yorkes "I've seen it all". Sweet mama! Repeat i lurarna hela dan.

För er som missat den så kan ni kolla länken nedan (fråga mig inte vad det är för mobbat filmklipp nån lagt till som video)
http://www.youtube.com/watch?v=fDAQlz_8Lss

Och här är samma låt (från Dancer in the Dark) med gästspel av allas vår Stormare, han är väl för söt =)
http://www.youtube.com/watch?v=d9zFt6M_GLo

Igår hade vi jobbfrukost på Coffeehouse by George...mysigt. Chefen hade med kameran.
Foto:Johan Ericson
george

Kommentarer

Postat av: SMÄM

Publicerad 2007-04-19 13:44:58

Fantastisk låt till en fantastisk film!

Postat av: Eva

Publicerad 2007-04-19 14:56:14

Mhm...den är underbar...kompletterade med en länk till den "rätta" nu också =).

Postat av: Linus

Publicerad 2007-04-20 13:42:12

Schysst bild!!

Nu borde jag egentligen plugga, men lyssnar igenom låten först ;)

Postat av: NME

Publicerad 2007-04-26 09:59:51

Fin låt det där! Och så var du söt på fotot också :) Hur går det med brudarna? ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är Eva. Hon den där.

Jag är hon som föddes i Örebro men bosatte sig i Uppsala. Jag är hon som trivs med livet, älskar Gud, älskar sin familj, sin underbara man Emil, sin vackra lilla son Lukas och sina vänner. Jag är hon som gillar att omge sig med pyssel av alla dess slag, som gillar att skapa, rita och måla. Jag är hon som gillar att fundera, drömma och äventyra. Jag är hon som vill se hela världen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela