..:: evokenivo ::..

livet enligt eva

My Simpsonsgubbe

Publicerad 2007-08-02 18:53:47 i Allmänt,

image67
Jag har gjort mig själv som jag skulle sett ut om jag var med i the Simpsons. Surftips om du har tråkigt www.simpsonsmovie.com 

Arg. Varenda gång jag ska ladda upp en bild i bloggen får datorn tokspel och börjar hyperkopiera uppladdningsfönstret. Den lägger av av sig själv efter en stund, när jag typ har 40 explorerfönster att stänga. Damp.

Tröst att jag drar från jobbet strax, semester i två veckor på västkusten. Me like. Adios!

Kommentarer

Postat av: Filip

Publicerad 2007-08-03 10:38:36

Du e söt ! Puss !

Postat av: Anonym

Publicerad 2007-08-05 09:07:38

Hej vännen! Min dator knäppar sig också så!! Fattar inte varför. Så sjukt längesen vi pratade eller sågs nu... Vi får helt enkelt höras av snart!! =) Hoppas du har en fin sommar o allt! Kram

Postat av: smäm

Publicerad 2007-08-08 21:05:30

dom där är så festliga. å ze movie är grym!

Postat av: Mattiasalva

Publicerad 2009-08-21 09:42:12

I AM HAPPY TO BE HERE IN THIS GUESTBOOK LEEP ALL YOUR GOOD WORK MOVING OK.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är Eva. Hon den där.

Jag är hon som föddes i Örebro men bosatte sig i Uppsala. Jag är hon som trivs med livet, älskar Gud, älskar sin familj, sin underbara man Emil, sin vackra lilla son Lukas och sina vänner. Jag är hon som gillar att omge sig med pyssel av alla dess slag, som gillar att skapa, rita och måla. Jag är hon som gillar att fundera, drömma och äventyra. Jag är hon som vill se hela världen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela