..:: evokenivo ::..

livet enligt eva

KÖLD!

Publicerad 2007-01-23 08:30:28 i Allmänt,

Jag har aldrig varit speciellt förtjust i vintern, bara runt juletider. Men gran och tomteperioden är ju över för länge sen så jag föstår inte varför vintern var tvungen att slå till just nu, när det egentligen borde börja gå mot vår (i min värld iaf). Det är ÄCKLIGT kallt idag. Ville mest bara gråta när jag stog å väntade på bussen på vaksala torg imorse. Mina tåvickningar gjorde mest bara ont istället för att ge nån form av värme.

Våga Vägra Vinter - men jag kan inte neka till att snölandskap är vackert.

Måste hämta nåt varmt att dricka...te eller tjoffe.

Over and out.

Kommentarer

Postat av: Linus

Publicerad 2007-01-23 17:35:39

I´m a worse blogger then you!

Postat av: SMÄM

Publicerad 2007-01-24 21:57:50

usch. när jag åkte hem från skool igår va det -14. höll på att dö. nä, kylan får dra!

Postat av: Linus -> Smäm

Publicerad 2007-01-26 15:24:49

Du har fel, så fel...kylan är bra! Då ligger snön kvar..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är Eva. Hon den där.

Jag är hon som föddes i Örebro men bosatte sig i Uppsala. Jag är hon som trivs med livet, älskar Gud, älskar sin familj, sin underbara man Emil, sin vackra lilla son Lukas och sina vänner. Jag är hon som gillar att omge sig med pyssel av alla dess slag, som gillar att skapa, rita och måla. Jag är hon som gillar att fundera, drömma och äventyra. Jag är hon som vill se hela världen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela