..:: evokenivo ::..

livet enligt eva

Tvätteri

Publicerad 2007-03-11 23:09:34 i Allmänt,

Klockan börjar bli mycket...jag är riktigt trött men måste vänta ut tvätten som snurrar nere i maskinerna i Flips källare innan jag kan ta mig hem å sova. Uj uj...

Har i helgen varit å träffats Flips nykläckta (som han brukar säga) lilla systerdotter Molly...oj så söt. Tänk att en människa kan vara så liten så liten. Små händer med små fingrar å pyttepyttesmå naglar å små fötter med små strumpor. Man smälter.

Å Marie lyckades kamma hem en hyfsad placering i Melodifestivalen, duktig hon är!

Vill sova...zzzzz...

Hjälp! Flip satte just på ett filmklipp med Holly Dolly song i originalversion....fyra grådassiga, medelålders finnar som sjunger obegripliga ord ackapella. HUA!

Kommentarer

Postat av: Linus

Publicerad 2007-03-12 19:18:37

Holly Dolly är drottning(kunglig)..
finns en länk till hennes video här..www.gungfly.com ;o)
Annars kan jag säga att fröken Marie var min favorit, men att jag i samma mening måste tillägga att jag inte uppskattar melodifestivalen..The Ark? Är det ett skämt?

Postat av: Evo

Publicerad 2007-03-13 13:10:34

Nja..låten är totalt sönderspelad....å du vet ju klart å tydligt vad jag tycker om den typen av musik =).

Haha...nja...schlager är ju sådär halvkul...men när ens andra hälft är galen i schlager så får man offra sig =). Kul social grej om inte annat. The Ark...haha...jadu...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är Eva. Hon den där.

Jag är hon som föddes i Örebro men bosatte sig i Uppsala. Jag är hon som trivs med livet, älskar Gud, älskar sin familj, sin underbara man Emil, sin vackra lilla son Lukas och sina vänner. Jag är hon som gillar att omge sig med pyssel av alla dess slag, som gillar att skapa, rita och måla. Jag är hon som gillar att fundera, drömma och äventyra. Jag är hon som vill se hela världen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela