..:: evokenivo ::..

livet enligt eva

Vååååååååååår i luften

Publicerad 2007-03-14 09:19:25 i Allmänt,

Ohhhh så härligt. Solen skiner och allt känns sådär mysigt vårigt. Man blir fluffigt romantisk och lycklig. Hoppas bara att vädret stannar kvar å inte tillåter nån ytterligare köldknäpp!

Mina lyriska vårkänslor beblandas med nån skum slöja av oinspiration, trötthet och brist på fokus....känns som man går i dvala eller nåt. Får hoppas solen tar kål på den skumma känslan.

Har hittat en ny favorit som snurrar i hörlurarna. Paolo Nutinis fagra stämma och våriga melodier.
"Back off loneliness and hello tenderness, I've been waiting for your call for so long"

Jag kan ge dig en låt att få på hjärnan: "jaaaaaa, ja vill leva la Dolce Vita, wohoho, ja jag vill leva la Dolce Vita, wohoho"

Kommentarer

Postat av: SMÄM

Publicerad 2007-03-15 10:58:20

får ge han Paolo en chans då :D

Postat av: Linus

Publicerad 2007-03-15 23:36:44

usch o fy för La Dolce vita...tacka vet jag holly dolly..det är ju iallafall lite vetig musik att ha snurrande i huvudet ;O)

Det är kul, för du har återigen klivit ut ur skuggan och blivit bloggare igen! Helt perfekt! Grattis!

Postat av: SMÄM

Publicerad 2007-03-20 11:53:07

blogg.se är seg som sju på att uppdatera hur många kommentarer ett inlägg egentlig fått.

Postat av: Linus -> Smäm

Publicerad 2007-03-20 14:56:28

Är det inte så att de inte uppdaterar förrens du har varit inloggad?
den känslan har jag fått...

Säkert nått "smart" de tänkte ut när de uppdaterade inställningarna och stal våra lösenord..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är Eva. Hon den där.

Jag är hon som föddes i Örebro men bosatte sig i Uppsala. Jag är hon som trivs med livet, älskar Gud, älskar sin familj, sin underbara man Emil, sin vackra lilla son Lukas och sina vänner. Jag är hon som gillar att omge sig med pyssel av alla dess slag, som gillar att skapa, rita och måla. Jag är hon som gillar att fundera, drömma och äventyra. Jag är hon som vill se hela världen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela