..:: evokenivo ::..

livet enligt eva

Upside down

Publicerad 2007-05-03 08:43:19 i Allmänt,

Mullenutt! Hektisk vecka känns det som. Massor som ska göras varje dag och kväll. Rätt trevliga saker iofs. Igår va jag på teater, i jobbsyfte från början men eftersom jag gillar teater så gjorde det ingeting. Eleverna som satte upp föreställningen var jätteduktiga! Förintelsetema...så det blev en rätt tung och känslosam föreställning men väldigt bra! Efteråt blev det storhandling på GC.

Ikväll måste jag baka till den kommande tjejhelgen, två kladdisar. Mums. Flip har lovat att baka bullar, fast till oss. Också mums.

Time to work

Kommentarer

Postat av: Louise

Publicerad 2007-05-03 09:15:39

Nybakat är ju bland det godaste som finns. Gott!

Postat av: SMÄM

Publicerad 2007-05-07 21:08:01

Instämmer med louise. Bullar -love it- blev dom goda?

Postat av: Eva

Publicerad 2007-05-08 12:44:14

Bullarna blev väldans goda...får komma till Filip å smaka nån dag!

Postat av: Fia

Publicerad 2007-05-09 19:38:07

Tack! Jag börjar vänja mej mer och mer nu så det blir nog bra... Jobbigt i sommar dock för då kan ja ju inte ha lugg... Och jag ser väldigt rund ut utan luggen... Men det är ett senare problem! =) Hoppas du mår bra ängeln min! Kram

Postat av: fia igen

Publicerad 2007-05-09 19:40:21

GC.. Är det detsamma som Gina Tricot?? =) Sweet isåfall! =)

Postat av: SMÄM

Publicerad 2007-05-10 09:44:42

GC är ju gränby centrum. världens bästa köpcentrum!

Postat av: Linus

Publicerad 2007-05-17 10:26:09

Nice chatting with you yesterday!

Nybakade bullar med mjölk...*mums*

Postat av: Chroniclehowimetyourmother

Publicerad 2007-12-21 01:20:32

Hi, I have been here for several times now and thought to sign your guestbook. Very nice! Keep up the good work...

Postat av: Spaces

Publicerad 2010-10-21 08:50:12

Really enjoy your website. Thank You.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är Eva. Hon den där.

Jag är hon som föddes i Örebro men bosatte sig i Uppsala. Jag är hon som trivs med livet, älskar Gud, älskar sin familj, sin underbara man Emil, sin vackra lilla son Lukas och sina vänner. Jag är hon som gillar att omge sig med pyssel av alla dess slag, som gillar att skapa, rita och måla. Jag är hon som gillar att fundera, drömma och äventyra. Jag är hon som vill se hela världen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela