..:: evokenivo ::..

livet enligt eva

Överstökat

Publicerad 2007-11-16 09:22:58 i Allmänt,

Phew...nu är jag en visdomstand lättare. Besöket gick bra men var läskigt. Uscha. Hade tur i oturen och lyckades komma den dagen av studenternas praktik då de bara skulle vara med och kolla på. Så en duktig och erfaren tandläkare plockade ut tanden medan 4 nyfikna tjejer stod och hängde över hans axlar. Fick ett grönt såntdär operationsskynke över hela ansiktet så jag slapp se deras stirr. Skönt.

Nu gör det sådär galet ont bara. Allt man äter får man ta i små små små tuggor och enbart tugga med käkarna upp och ned, öhh...bra föklarat..not. Den där naturliga lite "tugga runt/mala" effekten som man gör utan att tänka på i vanlig fall blev plötsligt omöjligt. Gör alldeles för ont.

Hoppas det läker snabbt. Annars kommer jag bli hög på ipren.

Kommentarer

Postat av: Linus

Publicerad 2007-11-18 12:31:58

Iprenmannen är söt och effekten är bra! Men akta dig, du blir vad du äter ;o)

Förövrigt klarar man sig väldigt bra utan visdom i denna värld!

Postat av: SMÄM

Publicerad 2007-11-20 12:44:27

va ju tur du slapp praktikanten som skar i munnen iaf :)

Postat av: Patricia

Publicerad 2008-10-16 10:35:11

Jag veeeeeeeeet hur det känns! Usch!

Postat av: Robota

Publicerad 2010-02-11 10:56:01

Great site! Thanks for letting me look around. :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är Eva. Hon den där.

Jag är hon som föddes i Örebro men bosatte sig i Uppsala. Jag är hon som trivs med livet, älskar Gud, älskar sin familj, sin underbara man Emil, sin vackra lilla son Lukas och sina vänner. Jag är hon som gillar att omge sig med pyssel av alla dess slag, som gillar att skapa, rita och måla. Jag är hon som gillar att fundera, drömma och äventyra. Jag är hon som vill se hela världen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela