..:: evokenivo ::..

livet enligt eva

Fönsterälg

Publicerad 2007-09-27 15:13:53 i Allmänt,

Pratade med min kära lilla pappa igår. I Örebro händer det grejer tydligen. Har aldrig hört om älgar som hoppar genom fönster till Teliakontor förut i alla fall. Så härligt sköna fjortiskids som blir intervjuade också. Pappas elever btw.

Se videoklippet här =)
http://www.na.se/naplayer/fakeframeset.aspx?id=1321

Hann inte gå på Tingsek tyvärr...spenderade 5 timmar och skrubbade badrum istället. Träffade Nic på väg hem, han kom direkt från konserten. Bortsett från en divig Tingsek hade det varit grymt...vill också =(. Men lägenheten är klar nu iaf, äntligen. Tack Älskling att du hjälpte till! <3

Kommentarer

Postat av: Louise

Publicerad 2007-09-27 16:21:48

Vad skönt att du äntligen städat färdigt, det känns ju som att flyttstädning tar en evighet.
Ps. Tror du har lagt upp fel länk, fick andra nyheter när jag tröck där.

Postat av: Linus

Publicerad 2007-09-27 17:53:47

Kände du på dig att du gått och blivit hedersmedlem på ingenuppdatering.blogg.se
Känner du någon annan som behöver en hälsning från denna instans, hör av dig!
//Ingenuppdatering

Postat av: Linus

Publicerad 2007-09-27 17:55:25

Förresten, Örebro är lite av ett zoo!
Idag springer det lamor lösa borta i Lillån/Kvinnersta...

Postat av: Edvinalba

Publicerad 2009-07-28 13:26:15

Great site. Good info

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är Eva. Hon den där.

Jag är hon som föddes i Örebro men bosatte sig i Uppsala. Jag är hon som trivs med livet, älskar Gud, älskar sin familj, sin underbara man Emil, sin vackra lilla son Lukas och sina vänner. Jag är hon som gillar att omge sig med pyssel av alla dess slag, som gillar att skapa, rita och måla. Jag är hon som gillar att fundera, drömma och äventyra. Jag är hon som vill se hela världen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela