..:: evokenivo ::..

livet enligt eva

Kommentarer

Postat av: Linus

Publicerad 2008-02-28 17:00:42

Alla mörka män ser inte likadana ut Evo...hmmm..

Postat av: Eva till Linus

Publicerad 2008-02-29 09:05:54

Va ju inte direkt det jag syftade på med denna bild =).

Postat av: Linus

Publicerad 2008-02-29 12:01:49

Buuuuu! ..dålig bortförklaring... rubrik och bild hör oftast ihop, på ett eller annat sätt...

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-02-29 14:24:05

hm....har du nåt emot svarta?

Postat av: Eva

Publicerad 2008-02-29 17:58:01

Ja Linus, jag undrar det samma. Har du?

Postat av: Linus

Publicerad 2008-02-29 19:29:49

Va? Vänder du den här frågan till mig?

Det är inte jag som har skrivit det "hemliga" meddelandet Evo, det borde du veta bättre än...publicerar alltid mitt namn..eller psedonym, och skulle jag publicera utan namn så får du veta det i ytterligare ett meddelande!

Jag tycker bara att rubriken och bilden inte riktigt passar ihop...eller har jag missat nått? Vad syftar du på om inte bilden? Jag fattar inte!!!

Postat av: Eva till Linus

Publicerad 2008-03-01 11:54:59

Oj vad seriöst detta blev nu. De anonyma meddelandena är någon annan som publicerar. Med rubriken menas att har man gjort nåt dumt (tex våltäkt i detta fall) så får man oftast sota för det så småningom. Synden straffar sig själv alltså...va det så svårt att fatta? Men så är du ju blond också =)

Postat av: pix

Publicerad 2008-03-09 12:54:16

haha, klockren bild ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är Eva. Hon den där.

Jag är hon som föddes i Örebro men bosatte sig i Uppsala. Jag är hon som trivs med livet, älskar Gud, älskar sin familj, sin underbara man Emil, sin vackra lilla son Lukas och sina vänner. Jag är hon som gillar att omge sig med pyssel av alla dess slag, som gillar att skapa, rita och måla. Jag är hon som gillar att fundera, drömma och äventyra. Jag är hon som vill se hela världen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela