..:: evokenivo ::..

livet enligt eva

Grått Nytt Hår

Publicerad 2008-01-02 00:47:56 i Allmänt,

Vaknade kl 14 idag. Plingade till nån påminnelse eller liknande på mobilen som jag glömt att jag ställt...givetsvis, va ska man annars med påminnelser till. Hör väl till saken att jag fortfarande inte gjort det det jag ställt påminnelse för. Hade nog kunnat sova många timmar till om inte annat.

Jaja. Har varit lite dagen-efter-nyårs-seg idag....kom i säng halv sex i morse efter lite efterhäng hos Milla. Är helnöjd med nyårsafton (om man räknar bort en dryg timmes jobb starx efter tolvslaget).

Fint med nytt år. Nya möjligheter. 2008 känns spännande.

Har avgett nyårslöften:
1. Börja använda mitt träningskort som än så länge bara prydit en kortficka i min plånbok.
2. Sluta äta godis
3. Sen kom jag inte på nåt mer...

Firade nyårsdagskvällen men att gå på bio. Jag och Siri såg The Darjeeling Limited galet rolig!

Kommentarer

Postat av: yllevante

Publicerad 2008-01-06 00:20:25

good news everyone :-)

Postat av: Fia

Publicerad 2008-01-10 12:33:07

Tack! Ja fick ett ryck och satt några dagar.. Det va klurigt med koder o så men det gick tillslut!

Jag är allergisk mot Oliver!! =( Vet du nån som skulle vilja ha sällskap av världens mysigaste kisse?!

Postat av: Theodorgabrielle

Publicerad 2009-01-19 08:30:10

Great page I will be a return visitor!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är Eva. Hon den där.

Jag är hon som föddes i Örebro men bosatte sig i Uppsala. Jag är hon som trivs med livet, älskar Gud, älskar sin familj, sin underbara man Emil, sin vackra lilla son Lukas och sina vänner. Jag är hon som gillar att omge sig med pyssel av alla dess slag, som gillar att skapa, rita och måla. Jag är hon som gillar att fundera, drömma och äventyra. Jag är hon som vill se hela världen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela