..:: evokenivo ::..

livet enligt eva

Kommentarer

Postat av: Fialotta

Publicerad 2008-07-15 21:02:02

(skrev detta svaret på min sida först... hehe)

Tro det eller ej men jag ska flytta till stan! =) Församlingen äger fem lägenheter i samma hus som kyrkan så jag flyttar dit. En tvåa på 46 kvm och billig hyra eftersom jag ska jobba där =) Och den är fin. Jag hade inga höga förväntningar alls med tanke på dom ungdomsledarlägenheter jag sett innan! Högt till tak och trägolv överallt! Har ni en go semester? Kram

Postat av: Louise

Publicerad 2008-07-16 10:10:33

Ser ut som du har en helt underbar semester.

Postat av: Linus

Publicerad 2008-07-16 19:19:05

Tjo!

Varför är det ingen bild på dig när du spelar minigolf? Hmmmm...sen undrar jag vem som vann, eller har Emil tvingat dig att inte nämna det..



Emil: Vad fick du på sista hålet? ;o)

Postat av: SMÄM

Publicerad 2008-07-17 22:34:27

dude. vad har hänt med din spaltbredd?

Postat av: SMÄM

Publicerad 2008-07-17 22:35:29

firefox pallar inte den ^^

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är Eva. Hon den där.

Jag är hon som föddes i Örebro men bosatte sig i Uppsala. Jag är hon som trivs med livet, älskar Gud, älskar sin familj, sin underbara man Emil, sin vackra lilla son Lukas och sina vänner. Jag är hon som gillar att omge sig med pyssel av alla dess slag, som gillar att skapa, rita och måla. Jag är hon som gillar att fundera, drömma och äventyra. Jag är hon som vill se hela världen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela