..:: evokenivo ::..

livet enligt eva

Prao

Publicerad 2009-04-21 22:48:06 i Allmänt,

Igår kväll besökte jag för första gången Emils jobb, kanske var på tiden såhär efter nästan ett års sällskapande =). Det ser ut som en rymdstation, det är extremt viktigt med renlighet och man måste klä sig i hårnät, huva á la burka, biodlardräkt och fula foppatofflor. Det kryllar av giftiga ämnen och konstiga maskiner. Förstår fortfarande inte riktigt allt Emil pysslar med på arbetstid, men lite spännande var det trots allt!

              

Kommentarer

Postat av: Lilo

Publicerad 2009-04-22 21:53:46

jag villockså kolla in det där stället. Intressant.

Postat av: Eva

Publicerad 2009-04-22 22:10:47

Det tycker jag absolut! Va riktigt häftigt!

Postat av: Maria

Publicerad 2009-04-28 19:46:45

Jag trodde jag hade fattat ungefär vad det är Emil gör. Nu känner jag mig helt lost. Håller han på med kemiska grejer!?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är Eva. Hon den där.

Jag är hon som föddes i Örebro men bosatte sig i Uppsala. Jag är hon som trivs med livet, älskar Gud, älskar sin familj, sin underbara man Emil, sin vackra lilla son Lukas och sina vänner. Jag är hon som gillar att omge sig med pyssel av alla dess slag, som gillar att skapa, rita och måla. Jag är hon som gillar att fundera, drömma och äventyra. Jag är hon som vill se hela världen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela