..:: evokenivo ::..

livet enligt eva

Å så åkte vi lite skidor =)

Publicerad 2009-01-04 21:00:54 i Allmänt,


Ja..hur gick det sen i Romme då? Förutom att det snöade hela dagen och var mulet, var det fantastiskt roligt. För andra gången i mitt liv (första i "vuxen" ålder) stod jag på ett par skidor med en tålmodig Emil som lärare. Efter lite tragglande gick det riktigt bra och jag susade fram i mina illrosa brallor. Ramlade bara en gång på hela dan så jag är nöjd. 

Här kommer resultatet av en dags övning =)

Kommentarer

Postat av: Linus

Publicerad 2009-01-05 07:59:00

It looks like fun!

But still no helmet! Illa Evo!



Du passar i chockrosa, kanske kan bli en trend ;o)

Postat av: Eva

Publicerad 2009-01-05 19:26:46

Det va kul också. Jag vet, jag borde haft hjälm..ska ha det nästa gång, promise! Enda gången jag ramlade under dan slog jag såklart bakhuvudet hårt också, onödigt.



=) gillar de rosa brallorna, faktiskt!

Postat av: Lilo

Publicerad 2009-01-05 21:58:28

Vad duktig du var. Det där gjorde du bra. Huu vad sugen jag blev på att få pröva det där igen.



....dina skidbyxor var de finaste i den backen i alla fall. Jag gillar den färgen med den bruna jackan.



...till något helt annat....tavlan har fått sin plats nu på övervåningen. Där den hänger gör den sig verkligen bra. Tack än en gång.

Postat av: Eva

Publicerad 2009-01-06 22:21:18

Ja, klart du ska åka snart! Får hålla tummarna att ni kan åka i Schweiz i vår sen.



Emil tappade åtminstone inte bort mig i backen =) man syns rätt bra med de rosa byxorna. Gillar dem.



Å va roligt! Så bra att den passar och att ni tycker om den. Får kika när vi kommer och hälsar på er sen.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är Eva. Hon den där.

Jag är hon som föddes i Örebro men bosatte sig i Uppsala. Jag är hon som trivs med livet, älskar Gud, älskar sin familj, sin underbara man Emil, sin vackra lilla son Lukas och sina vänner. Jag är hon som gillar att omge sig med pyssel av alla dess slag, som gillar att skapa, rita och måla. Jag är hon som gillar att fundera, drömma och äventyra. Jag är hon som vill se hela världen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela