..:: evokenivo ::..

livet enligt eva

Tillskott i länklistan

Publicerad 2009-07-09 13:46:52 i Allmänt,



Att ha sällskap betyder inte bara att man har en fantastisk människa att dela sitt liv med, det innebär också att man får fler familjemedlemmar att lära känna och älska. Emils storebror Linus med fru Magdalena och barnen Viktor och Evelin är en fantastiskt fin familj som jag fått fömånen att lära känna det senaste året. 

Nu ska de ge sig ut på sitt livs resa som missionärer för IBRA på Cypern. Jag beundrar dem för detta. Då milen blir alldeles för många mellan oss för att hyffsat smidigt kunna ses så har de som tur är startat en blogg där man kan följa deras kommande arbete och tillvaro. Du hittar dem på www.anderas.se

Följ deras äventyr, be för dem och om du har en slant över - stöd dem ekonomisk! Tycker det är fantastiskt när människor lever ut sin drömmar och följer de vägar som Gud planerat för dem. Lycka till kära ni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är Eva. Hon den där.

Jag är hon som föddes i Örebro men bosatte sig i Uppsala. Jag är hon som trivs med livet, älskar Gud, älskar sin familj, sin underbara man Emil, sin vackra lilla son Lukas och sina vänner. Jag är hon som gillar att omge sig med pyssel av alla dess slag, som gillar att skapa, rita och måla. Jag är hon som gillar att fundera, drömma och äventyra. Jag är hon som vill se hela världen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela