..:: evokenivo ::..

livet enligt eva

Goodmorning sunshine

Publicerad 2009-03-10 08:51:16 i Allmänt,

Mmmm....bästa stunden på jobbet är nog morgonen (efter man släpat sig ur sängen och på något obegripligt sätt vaknat till liv och pallrat sig hit)....då får man knapra på medtagna frukostmackor och dricka en kopp te, medan man tar den rutinmässiga surfrundan.
Numera när vi har våra kontor i Uppsalas megaväxthus Kristallen, måste vi ha neddragna persienner hela dagarna för att det inte ska blänka från fönstrena i våra skärmar. Därav känns det som kväll hela dagen. Mina små ljusstakar på skrivbordet kommer helt till sin rätt. Annars känns allt som oftast mitt projekt "pimp my office" mest övertäckt med papper, pennor, gem, kortläsare och en massa bös. Kanske kan vakna till liv ikapp med våren nångång framöver.

Kommentarer

Postat av: smäm

Publicerad 2009-03-10 12:48:53

saknar frukosten på jobbet.

Postat av: Eva

Publicerad 2009-03-10 20:49:24

Blir det inga frukostar på englandskontoret?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är Eva. Hon den där.

Jag är hon som föddes i Örebro men bosatte sig i Uppsala. Jag är hon som trivs med livet, älskar Gud, älskar sin familj, sin underbara man Emil, sin vackra lilla son Lukas och sina vänner. Jag är hon som gillar att omge sig med pyssel av alla dess slag, som gillar att skapa, rita och måla. Jag är hon som gillar att fundera, drömma och äventyra. Jag är hon som vill se hela världen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela