..:: evokenivo ::..

livet enligt eva

Mycket bejbisar

Publicerad 2009-03-29 22:04:56 i Allmänt,

Det har varit lite bebistema på min helg, åtminstone lördagen. Kvällen bjöd på överrasknings-"baby shower" för Rebecca Ahlstrand. Något amerikanskt påfund då man ska ge presenter till den kommande bebisen. Tog en sväng på Gränby centrum och frossade bland babykläderna (SÅ roligt!) för att hitta en lämplig present. Svårt när man inte vet vad det blir för sort. Jag gissar det blir en pojk, men vi får se. 7 maj ska den komma i alla fall. Hela festen var babyrosa och babyblå i allt från servetter till dekorationen på efterrätten. Ambitiöst värre. Hade ingen kamera med mig dock.

Innan festen kom det i alla fall finbesök - Emils pappa Lars och Emils syster Lina med gulliga Hjalmar. Han är en liten tjockis, men en otroligt söt och charmig sådan. Han var lite svårflörtad emellanåt men satt som fastklistrad framför hockeymatchen mellan HV71 och Frölunda =)

    
  
  

Kommentarer

Postat av: Lilo

Publicerad 2009-03-31 16:41:36

Att hitta sitt barnbarn på bild är alltid lycka. Så jag har njutit av bilderna. Spyan på Emil såg....kladdig ut.

Postat av: Eva

Publicerad 2009-03-31 17:11:19

Det va den också =)och Hjalle verkade helnöjd.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är Eva. Hon den där.

Jag är hon som föddes i Örebro men bosatte sig i Uppsala. Jag är hon som trivs med livet, älskar Gud, älskar sin familj, sin underbara man Emil, sin vackra lilla son Lukas och sina vänner. Jag är hon som gillar att omge sig med pyssel av alla dess slag, som gillar att skapa, rita och måla. Jag är hon som gillar att fundera, drömma och äventyra. Jag är hon som vill se hela världen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela