..:: evokenivo ::..

livet enligt eva

Suntrip

Publicerad 2009-03-02 10:11:09 i Allmänt,

Jag börjar tröttna på vintern nu. Det är mest kallt och grått. De få stunder solen kikar fram njuter jag. Har hunnit förbruka ett par stövlar redan (straffet man får ta när man shoppar på Skopunkten) så igår inhandlade jag nya. Hittade tyvärr inga liknande de jag har, som jag verkligen gillar, så blev ett par stövlar á la biker eller nåt...inhandlade på 20% på reapriset i en snäppet mer respekterad affär än Skopunkten. Fynd. I like cheep! De som tillverkat skon har dock inte tänkt på att spännet låter som en hel armé när man går.

En sväng till till Romme i helgen, sen kan vintern på vinka hej då för min del. Hej hopp, dags för jobb.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är Eva. Hon den där.

Jag är hon som föddes i Örebro men bosatte sig i Uppsala. Jag är hon som trivs med livet, älskar Gud, älskar sin familj, sin underbara man Emil, sin vackra lilla son Lukas och sina vänner. Jag är hon som gillar att omge sig med pyssel av alla dess slag, som gillar att skapa, rita och måla. Jag är hon som gillar att fundera, drömma och äventyra. Jag är hon som vill se hela världen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela