..:: evokenivo ::..

livet enligt eva

Avgiftning

Publicerad 2009-05-06 11:51:07 i Allmänt,

Min dator har under några veckor varit självmordsbenägen, så igår fick jag lämna in honom på rehab - dvs dataavdelningen. Hoppas de kan kurera honom snabbt, saknaden är nämligen enormt. Har en tillfällig burk som är seg som sirap. Allt tar tre gånger så lång tid att göra.

Inte trodde jag att dagen skulle komma då jag seriöst börjar gnälla över teknikprylar, men nu är den här, och jag måste stå för det vare sig jag vill eller inte.

Kommentarer

Postat av: smäm

Publicerad 2009-05-07 10:36:13

har den gått att rädda? självmordsdatorn?

Postat av: Eva

Publicerad 2009-05-07 11:10:51

Fick tillbaka den för bara en liten stund sen. Frisk och kry, om än i behov av lite iordningställande =). Lyckan är på topp idag.

Postat av: Kärin

Publicerad 2009-05-07 13:16:07

gött.

upp-pimpade just själv min MacBook igår - mina 2x512 MB i RAM-minne blev nu 2x2 GB! mycket bra.

Postat av: Eva

Publicerad 2009-05-07 14:45:58

Kan hända lyckan blev kortvarig...börjat strula igen. De misstänker hårdvaruproblem.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är Eva. Hon den där.

Jag är hon som föddes i Örebro men bosatte sig i Uppsala. Jag är hon som trivs med livet, älskar Gud, älskar sin familj, sin underbara man Emil, sin vackra lilla son Lukas och sina vänner. Jag är hon som gillar att omge sig med pyssel av alla dess slag, som gillar att skapa, rita och måla. Jag är hon som gillar att fundera, drömma och äventyra. Jag är hon som vill se hela världen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela