..:: evokenivo ::..

livet enligt eva

BURN baby burn

Publicerad 2009-09-29 08:58:26 i Allmänt,




Usch....börja arbetsdagen med energidryck känns bara helt fel, men idag var det ofrånkomligt. Ögonlocken är tunga som bly och blicken vill liksom inte riktigt fästa på dataskärmen.

Vi har fått tre flak med energidrycken BURN av någon leverantör, så de står välkomnande och stirrar på en när man kommer till kontoret. Jag gillar inte ens energidryck. Men nu sitter jag med en i handen...den smakar bär av nåt slag.

För övrigt är jag galet trött på min bloggdesign. Kan ju inte det dära med att pilla om den så bra än...får se om jag ger mig på ett försök.

Kommentarer

Postat av: smäm

Publicerad 2009-09-29 11:59:14

tre flak? haha, gött. men som du säger, det är inte direkt gott.

Postat av: KW

Publicerad 2009-09-29 13:12:29

Well, kan du ta ett par energidrycker och smyga ner dem till mig? Jag väntar i caféterian.

Postat av: molle

Publicerad 2009-10-19 23:22:26

Om du nångång måste ha energidryck så tipsar killen som testat dem alla att monster (den gula med juice) fungerar bäst ;)

Postat av: Eva

Publicerad 2009-10-20 09:58:00

Molle: Haha...men de är ju monsterstora också...man kommer ju vara speedad i ett dygn efteråt.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är Eva. Hon den där.

Jag är hon som föddes i Örebro men bosatte sig i Uppsala. Jag är hon som trivs med livet, älskar Gud, älskar sin familj, sin underbara man Emil, sin vackra lilla son Lukas och sina vänner. Jag är hon som gillar att omge sig med pyssel av alla dess slag, som gillar att skapa, rita och måla. Jag är hon som gillar att fundera, drömma och äventyra. Jag är hon som vill se hela världen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela