..:: evokenivo ::..

livet enligt eva

Copycat

Publicerad 2009-09-28 08:48:50 i Allmänt,

I brist på inspiration gör jag en JO och kör en dagens lista.


Färg: Silver

Klädsel: Svart linne med svart långärmad tröja som är öppen framtill. Jeanskjol, leggings och stövlar.

Frisyr: Halvuppsatt

Accessoar: Silvrigt metallarmband med blommönster, stora silvriga örhängen från Indien med massa små skramlande "mynt" på.

Mat: Egengjord kräftsoppa med grov baguette

Dryck: Vatten

Snacks: Satsumas

Känsla: Extremt trött

Humör: Lagom

Att göra: Förbereda födelsedagsfrukost för kollegor, ringa fastighetsskötaren och felanmäla en extremt brummande fläkt utanför mitt fönster, hålla mig vaken.

Musik: Regina Spektor

TV: Nä, bortbjudna ikväll

Internet: Ständigt

Telefonsamtal: Till fastighetsskötaren

Inspiration: Höstsolen

Drömmer om: Varmare breddgrader

Längtar till: Vårt bröllop

Kommentarer

Postat av: Johanna

Publicerad 2009-09-28 13:55:10

ouu! Jag håller med, alltid roligt att hitta nya bloggar!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är Eva. Hon den där.

Jag är hon som föddes i Örebro men bosatte sig i Uppsala. Jag är hon som trivs med livet, älskar Gud, älskar sin familj, sin underbara man Emil, sin vackra lilla son Lukas och sina vänner. Jag är hon som gillar att omge sig med pyssel av alla dess slag, som gillar att skapa, rita och måla. Jag är hon som gillar att fundera, drömma och äventyra. Jag är hon som vill se hela världen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela