..:: evokenivo ::..

livet enligt eva

Hejdå maj!

Publicerad 2010-05-31 16:59:20 i Allmänt,

Idag fyller jag år...26. Tänk att jag är närmre 30 än 20 numera...måste börja betala vuxenpris på tåget, ska gifta mig, äger en lägenhet, har massa lån på banken. Lite vuxen är man kanske ändå...även om det inte känns så. Idag är också min och Emils tvåårsdag...så smidigt datum att komma ihåg =)

Vi passade på att fira det mesta igår eftersom vi var lediga och solen sken. Först blev det italiensk födelsedagsmiddag på trevlig restaurang down town och så vidare ut till mysiga Alsta trädgårdar för lite anniversaryfika. Otroligt charmigt ställe strax utanför Uppsala...ett litet tips för helgutflykten!







Och Emil underbaraste hade köpt sminkpenslarna som jag suktat efter. Wihooo! Tack älskling!

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2010-05-31 19:37:20

Grattis på födelsedagen!

Postat av: Smäm

Publicerad 2010-05-31 20:09:11

Grattis! Vad gulligt att han snappade upp och köpte penslarna :)

Postat av: Emil

Publicerad 2010-06-01 09:24:21

Tänk att man kan bli så oproportionerligt glad för så tråkiga presenter =)

Postat av: Eva

Publicerad 2010-06-01 10:20:44

Det är för att jag vet vad man kan ha dem till...precis som du med mätinstrument och elektronikprylar =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är Eva. Hon den där.

Jag är hon som föddes i Örebro men bosatte sig i Uppsala. Jag är hon som trivs med livet, älskar Gud, älskar sin familj, sin underbara man Emil, sin vackra lilla son Lukas och sina vänner. Jag är hon som gillar att omge sig med pyssel av alla dess slag, som gillar att skapa, rita och måla. Jag är hon som gillar att fundera, drömma och äventyra. Jag är hon som vill se hela världen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela