..:: evokenivo ::..

livet enligt eva

Ut med åbäket

Publicerad 2010-05-19 09:17:45 i Lägenheten,

Igår kom några starka grabbar och hämtade vårt lejongula plyschåbäke till soffa (med tillhörande fåtölj). Den ska få ett nytt hem och jag är mer än lättad att den är ute. Imorgon får vi hem en fin divansoffa istället....nog för att vi bara ska barnvakta den över sommaren åt en kompis, men allt är bättre än åbäket!



Om ni undrar varför det är chipspåsar i soffan så var vi med och tävlade hos OLW för ett tag sen...ni kan ju räkna ut själva om vi vann eller inte...

Kommentarer

Postat av: smäm

Publicerad 2010-05-19 23:55:20

förstår inte varför du ville göra dig av med den :)

Postat av: Eva

Publicerad 2010-05-20 09:17:53

Du kunde ju fått den om du sagt till ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är Eva. Hon den där.

Jag är hon som föddes i Örebro men bosatte sig i Uppsala. Jag är hon som trivs med livet, älskar Gud, älskar sin familj, sin underbara man Emil, sin vackra lilla son Lukas och sina vänner. Jag är hon som gillar att omge sig med pyssel av alla dess slag, som gillar att skapa, rita och måla. Jag är hon som gillar att fundera, drömma och äventyra. Jag är hon som vill se hela världen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela