..:: evokenivo ::..

livet enligt eva

Bloggutmaning dag 4 - Min hobby

Publicerad 2011-02-07 22:34:17 i Bloggutmaning,

I det stora hela är nog min hobby att vara kreativ. Tyvärr har det inte riktigt blivit så mycket pyssel och fixande på sista tiden, så mycket annat som måste fixas....men när jag väl börjar nåt fastnar jag lätt. Strax kommer tungspetsen fram i mungipan. Det är min "nu är jag jättekoncentrerad-min" som jag lyckas göra utan att tänka på det. När jag koncentrerar mig glömmer jag dessutom att andas. 

Men inom ramen av kreativitet så ligger nog rita och måla högst på listan. Började redan när jag va liten. Har publicerat några alster under fliken "egenskapat" i menyn till höger. 


Kommentarer

Postat av: smäm

Publicerad 2011-02-08 08:46:13

du är så duktig!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är Eva. Hon den där.

Jag är hon som föddes i Örebro men bosatte sig i Uppsala. Jag är hon som trivs med livet, älskar Gud, älskar sin familj, sin underbara man Emil, sin vackra lilla son Lukas och sina vänner. Jag är hon som gillar att omge sig med pyssel av alla dess slag, som gillar att skapa, rita och måla. Jag är hon som gillar att fundera, drömma och äventyra. Jag är hon som vill se hela världen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela