..:: evokenivo ::..

livet enligt eva

Nytt till köket

Publicerad 2011-02-02 14:59:04 i Lägenheten,

Nu när vi är inne på sluttampen med det riktiga grovjobbet i köket börjar jag genast tänka på "pimpningen". Gardiner, vita tulpaner, lampa att ha över bordet osv. Emil tänker spotlights, lister, skruva fast bänskskva osv. Tja, vi är olika helt enkelt =).

En stor önskan är i alla fall nya krukor och växter till fönstret. Jag vill ha kantiga vita krukor liknande de nedan fast med nåt sånt grönaktigt, lite buskliknande som på andra bilden.

Så ett litet hopkok av dessa två så skulle det bli perfekt. Får se när det blir läge att införskaffa.



Nån som vet vart det finns såna krukor till vettigt pris? Eller kanske tips på en passande grön "minibuske"?



Kommentarer

Postat av: bex

Publicerad 2011-02-02 15:44:19

du kan få våra. Ja har några som liknar dom i första bilden men dom är i olika höjder

Postat av: smäm

Publicerad 2011-02-02 16:05:57

Men åååh, skynda dig till Blomloftet. Det är utförsäljning och 50% på allt. Där har det iaf funnits massor av fina krukor. Kan hända att det är urplockat nu men åk dit och kika!

Postat av: Eva

Publicerad 2011-02-02 17:03:46

Å båda dessa erbjudanden låter ju kanon =)

Postat av: Em

Publicerad 2011-02-02 21:24:05

Blev det bra med tapeterna??

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är Eva. Hon den där.

Jag är hon som föddes i Örebro men bosatte sig i Uppsala. Jag är hon som trivs med livet, älskar Gud, älskar sin familj, sin underbara man Emil, sin vackra lilla son Lukas och sina vänner. Jag är hon som gillar att omge sig med pyssel av alla dess slag, som gillar att skapa, rita och måla. Jag är hon som gillar att fundera, drömma och äventyra. Jag är hon som vill se hela världen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela