..:: evokenivo ::..

livet enligt eva

På önskelistan

Publicerad 2011-02-23 16:18:48 i Allmänt,

Ibland får jag habegär. Just nu dregglar jag över dessa två extremt vackra stolar. Tyärr ska ju alltid allt som är snyggt missmatcha plånboken.

Dessa två fagra skapelser "Mademoiselle" från Artek (designad av Ilmari Tapiovaara) går loss på hela 9 000 kr (gungstolen) respektive 6 885 kr. Inte blir det bättre av att dom är minst lika snygga i vitt. Suck. Ibland önskar jag att jag va rikast i världen.

Men men, det är tur att glädjen i livet inte sitter i prylar =)


Bilder: http://www.lannamobler.se

Kommentarer

Postat av: Charlotte Mika

Publicerad 2011-02-25 13:25:52

Hej!! Jag älskar gungstolar.. när jag var ute och kika på blocket hitta jag denna.. http://www.blocket.se/stockholm/Stor_gungstol_fran_barnprogramserie_32106776.htm?ca=10&w=2

haha!!! Inte riktigt samma som den du ville ha.. men grymt rolig =)

Postat av: Eva

Publicerad 2011-02-26 12:29:11

Haha, vilken rolig. Inget som skulle passa här hemma kanske men ett stor plus för barnprogramsdeltagandet =)

Postat av: Mette Jernberg

Publicerad 2011-02-27 19:21:37

Hej Eva....Appropå stolen så vet jag att det finns en vit ute på tradera. http://www.tradera.com/TAPIOVAARA-STOL-auktion_341174_128493553

Mvh Mette

Postat av: Eva

Publicerad 2011-02-28 17:05:02

Ohhh...tack för tipset Mette! Ska kika på det!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är Eva. Hon den där.

Jag är hon som föddes i Örebro men bosatte sig i Uppsala. Jag är hon som trivs med livet, älskar Gud, älskar sin familj, sin underbara man Emil, sin vackra lilla son Lukas och sina vänner. Jag är hon som gillar att omge sig med pyssel av alla dess slag, som gillar att skapa, rita och måla. Jag är hon som gillar att fundera, drömma och äventyra. Jag är hon som vill se hela världen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela