..:: evokenivo ::..

livet enligt eva

Boxer-Daniel?

Publicerad 2011-01-04 17:05:55 i Allmänt,

Igår kollade vi en sväng på "Året med kungafamiljen"...jag är nog lite rojalist...kan inte låta bli att tycka allt kring kungafamiljen är lite sådär skimrande vackert och folkligt.

Hur som helst...varenda gång jag och Emil ser nya prinsen - Daniel - kan vi inte låta bli att skratta åt likheten med Boxer-Robert. När jag började googla efter bilder till ett litet montage såg jag att andra tänkt samma sak, så jag lånade en bild från en annan blogg =)


Bild: http://emsochflicha.blogspot.com

Kommentarer

Postat av: Katariina

Publicerad 2011-01-05 00:15:47

Ha ha ha, så sant så sant! Har aldrig tänkt tanken men wow så lika de är!

Postat av: smäm

Publicerad 2011-01-05 15:49:04

Ja, dom är urlika! Här är en också http://tobi.blogg.se/images/2009/westlingvsjokern_46368654.jpg

Postat av: Eva

Publicerad 2011-01-05 16:23:24

Smäm: Haha, klockren!

Postat av: Emilie

Publicerad 2011-01-06 07:53:18

Testa här... http://www.nrk.no/nett-tv/klipp/697059/ programmet heter puls.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är Eva. Hon den där.

Jag är hon som föddes i Örebro men bosatte sig i Uppsala. Jag är hon som trivs med livet, älskar Gud, älskar sin familj, sin underbara man Emil, sin vackra lilla son Lukas och sina vänner. Jag är hon som gillar att omge sig med pyssel av alla dess slag, som gillar att skapa, rita och måla. Jag är hon som gillar att fundera, drömma och äventyra. Jag är hon som vill se hela världen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela