..:: evokenivo ::..

livet enligt eva

Trettonhelg i Småland

Publicerad 2011-01-22 21:05:46 i Allmänt,

Under Trettonhelgen bar det ner till Småland för lite lugn och ro i skogen.
Lilo, Lars och Arramir tog hand om oss.



En dag åkte vi till Vrigstad och hälsade på Emils lillasyster Lina & Algot. Deras senaste tillskott Alfred hade växt en bra bit sen vi såg honom sist.



Så söt liten. 



Storebror Hjalmar underhöll med sång och massor av energi. Pingu skulle det tittas på också.



Sen åkte vi vidare till Växjö och hälsade på Johan & Johanna och deras söta lilla Leo.





Min fine vän Linus (som även han bor i Växjö) tog sig förbi en sväng också. Trefligt!



Tillbaka i Klackenäs igen löstes det korsord, kollades på skidåkning och slappades. Emil tänkte ta med Hjalmar och råna en bank med fyrhjulingen...eller nåt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är Eva. Hon den där.

Jag är hon som föddes i Örebro men bosatte sig i Uppsala. Jag är hon som trivs med livet, älskar Gud, älskar sin familj, sin underbara man Emil, sin vackra lilla son Lukas och sina vänner. Jag är hon som gillar att omge sig med pyssel av alla dess slag, som gillar att skapa, rita och måla. Jag är hon som gillar att fundera, drömma och äventyra. Jag är hon som vill se hela världen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela