..:: evokenivo ::..

livet enligt eva

Spiken i kistan

Publicerad 2012-05-15 10:39:36 i Ätbart,

Mina käre make är så duktig! Han är färdig med sin doktorsavhandling och den 5 juni blir det disputation och fest. Stolt är jag, som bara den!

Idag har de så kallad "spikning" med avdelningen då de firar att avhandlingen är klar och spikar upp ett exemplar av den på en planka. Konstigt, men så gör man =). Till det ska Emil bjuda på tårta.

Vi beställde en på spikningstemat av superduktiga Anna som står bakom www.annastårtor.se
Såhär fin blev den, tusen tack för hjälpen Anna!

Bilden är lånad från annastårtor.se. Fler finns att kika på där.

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2012-05-15 11:37:21

Härligt att ni blev nöjda med tårtan! =)

Postat av: rebecca

Publicerad 2012-05-15 12:36:26

fiiin tårta. och Emil du är ju såå duktig!!

Postat av: Kärin

Publicerad 2012-05-29 22:18:17

hahahaha!!

så coolt!



och stort GRATTIS till maken!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är Eva. Hon den där.

Jag är hon som föddes i Örebro men bosatte sig i Uppsala. Jag är hon som trivs med livet, älskar Gud, älskar sin familj, sin underbara man Emil, sin vackra lilla son Lukas och sina vänner. Jag är hon som gillar att omge sig med pyssel av alla dess slag, som gillar att skapa, rita och måla. Jag är hon som gillar att fundera, drömma och äventyra. Jag är hon som vill se hela världen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela