..:: evokenivo ::..

livet enligt eva

Julemys

Publicerad 2005-12-23 23:38:23 i Allmänt,

Imorrn är det juuuuul.....inte lika glamouröst som när man var liten men ändå, julkänslor får man alltid på nåt vänster. Blir en reducerad familj som firar imorrn...mamma ska jobba och bror firar med sin frus familj..så lite annorlunda blir det allt.

Hängt runt på stan med massa gamla polare idag..hur trevligt som helst. Käkade tacobuffé..lagom juligt =). Klätt granen med pappa och även råkat lova att jag ska göra knäck imorrn. Invigde julskinkan ikväll...lätt det godaste på julbordet!

Imorrn ska jag till Linus och käka frukost med massa folk....09.30 börjar kalaset....weee!

Hett just nu:
1. Julfrukost imorrn
2. Julskinkepremiär
3. Granen är fin

Mindre hett just nu:
1. Störiga sms
2. Torra linser
Blir bara två "mindre hett" idag

Kommentarer

Postat av: SMÄM

Publicerad 2005-12-23 23:50:28

HAHAHA.. jag läste "grannen är fin"!!!!!!1

Postat av: SMÄM igen

Publicerad 2005-12-23 23:50:58

Vad har du för snygg granne efa?

Postat av: Evo K

Publicerad 2005-12-24 12:47:50

Mohahaha...nejdå...gillar man inte gamla damer eller sambopar med tax så har jag inga snygga grannar =)

Postat av: SMÄM igen igen

Publicerad 2005-12-25 01:54:23

Folk får se till att kommentera lite mer här tycker jag! GOOOOD JUUUL TIIIILL DIIIIG MEEED EVAAAA!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är Eva. Hon den där.

Jag är hon som föddes i Örebro men bosatte sig i Uppsala. Jag är hon som trivs med livet, älskar Gud, älskar sin familj, sin underbara man Emil, sin vackra lilla son Lukas och sina vänner. Jag är hon som gillar att omge sig med pyssel av alla dess slag, som gillar att skapa, rita och måla. Jag är hon som gillar att fundera, drömma och äventyra. Jag är hon som vill se hela världen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela