..:: evokenivo ::..

livet enligt eva

Ya Mann!!

Publicerad 2006-01-01 16:44:02 i Allmänt,

Det är ett Happy New Year!! En trevlig nyårsafton är över och jag är inte alls så trött som jag borde...en fördel iofs. Inte skrivit i bloggen på nästan hur länge som helst...så de ä väl la dags å gö' någe åt d!

Jag inledde mitt nya år med massa kramar...yes we like. Det är så bra med festligheter för då har man anledning att krama folk hej vilt oavsett om man känner dom bra eller om de är en sån där "båda-vet-vem-den-andre-är-men-man-vet-inte-om-man-ska-hälsa-eller-inte-för-den-andra-kanske-inte-möjligtvis-känner-igen-en-och-då-blir-det-sådär-väldans-pinsamt-människa".

Tänkte också att en bra start på nya året  var att få sladd på bilen och snurra ett helt varv för att till slut glida in i en snövall....en annorlunda erfarenhet...när chocken lagt sig gick det inte att göra annat än att skratta hysteriskt i 3 min och 27 sekunder.

Jag ogillar nyårslöften, jag håller dom ändå aldrig.

Shappi Noo Jeer Mann!!!
 

Kommentarer

Postat av: SMÄM

Publicerad 2006-01-01 17:16:29

Grått nytt hår darlig (klassikern)

Postat av: Kärin

Publicerad 2006-01-06 14:55:24

vad har hänt med bloggandet?! du å smäm e ju hopplösa, these days...

Postat av: pix

Publicerad 2006-01-06 23:59:29

Hello I am normal : - D

Postat av: smäm

Publicerad 2006-01-07 02:05:21

PiX är inte Normal! Du har segat på bloggsidan nu Evo! Skärpning :D

Postat av: PiX (ny officiell stavning?) : )

Publicerad 2006-01-07 22:17:21

Jamen såklart man har blogg, hett stuff! :D

Postat av: Anonym

Publicerad 2006-01-07 22:17:58

stavning som i stora och små bokstäver.. eh whatever...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är Eva. Hon den där.

Jag är hon som föddes i Örebro men bosatte sig i Uppsala. Jag är hon som trivs med livet, älskar Gud, älskar sin familj, sin underbara man Emil, sin vackra lilla son Lukas och sina vänner. Jag är hon som gillar att omge sig med pyssel av alla dess slag, som gillar att skapa, rita och måla. Jag är hon som gillar att fundera, drömma och äventyra. Jag är hon som vill se hela världen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela