..:: evokenivo ::..

livet enligt eva

Man vinner ingenting på självömkan

Publicerad 2006-10-27 19:55:58 i Allmänt,

Man skulle kunna tycka att min vecka var upplagt för att bli sämst:

- Det har ösregnat flera dagar i rad.
- Mådde pyton en halv natt och blev sen till jobbet.
- Försov mig igår.
- Jag har jobb över öronen (chefen nämnde nåt om att jobba helg).
- Har suttit på övertid nästan varje kväll.
- igår blev Flippen min hastigt och lustigt tvungen att jobba helg fem timmars bilväg från Uppsala.

Men jag suttit här på jobbet å funderat en stund i min ensamhet.

- Jag lyckdes ju faktiskt just att få klart det värsta jobbet inför helgen
- Minns att solen faktiskt tittade fram idag.
- Har pratat med älsklingen en stund på telefon.
- Ska snart  åka till Smämsi å titta på Idol.
- Är bjuden på 25-årsfest imorrn (+ att det är sovmorgon).
- Flip kommer hem igen på söndag.
 
Mitt liv är inte så illa trots allt =).

Man vinner ingenting på självömkan.

Kommentarer

Postat av: SMÄM

Publicerad 2006-10-27 23:46:01

Four o'clock, wallow in self pity. 5:00, solve world hunger, tell no one. 5:30, jazzercize. 6:30, dinner with me!!!!

Postat av: Linus

Publicerad 2006-10-28 11:59:06

Självömkan är inge bra, men ibland kommer den smygande runt något hörn. Då är det bra att ha ett baseballträ till hands så man kan klubba ner den och gå vidare!

Well done my friend!

Postat av: Evo till Smäm

Publicerad 2006-10-29 14:36:00

Du har då alltid svar på allt =). Tack för i lördags...muchos trevligt att du följde med...å tack för i fredags också för den delen =)

Postat av: Evo till Linus

Publicerad 2006-10-29 14:36:40

Det var förväl att det stog klubba ner DEN å inte NÅN =).

Postat av: Linus -> Evo

Publicerad 2006-10-30 10:03:24

Jodå, självömkan är ju inte personifierad..

Postat av: Kärin

Publicerad 2006-10-31 15:03:25

men vännen! det är väl ändå inte pga MM som du måste jobba helg?
*dåligt samvete...*
*tycker synd*

Postat av: zzzZZzzzZZZzzz

Publicerad 2006-11-13 12:50:57

zzzZZZzzZZZZzz..

I´m even better then you to uppdate my "home"...it´s a pity!

Postat av: zzzZZzzzZZZzzz

Publicerad 2006-11-13 20:11:31

Förresten så har jag uppdaterat min blogg med lite höstkul!

Postat av: Miriam

Publicerad 2006-11-14 22:08:05

Hej Eva!!

När ska vi ses egentligen...snart!
Här kan man ju hålla koll på dej iaf :)
Vi har också en roberthson.blogspot.com
Jag länkar till dej...
Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är Eva. Hon den där.

Jag är hon som föddes i Örebro men bosatte sig i Uppsala. Jag är hon som trivs med livet, älskar Gud, älskar sin familj, sin underbara man Emil, sin vackra lilla son Lukas och sina vänner. Jag är hon som gillar att omge sig med pyssel av alla dess slag, som gillar att skapa, rita och måla. Jag är hon som gillar att fundera, drömma och äventyra. Jag är hon som vill se hela världen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela