..:: evokenivo ::..

livet enligt eva

Damp

Publicerad 2006-09-03 16:42:59 i Allmänt,

Söndag å världens tristaste väder. Man vill mest bara mysa i en soffa med en bra film.

Knatade någon timme på gubbdagiset Claes Olssons idag. Har inte riktigt förstått det fina med det stället..men Flip och Edward var i extas...kabelrännor och stickkontakter kan ju va rikigt kul...tydligen =). 

Dagen sammanfattningsvis = jag ska INTE rösta blankt i valet...å jag är nog mer beroende av kaffe än jag vill tro.

Hett just nu:
1. Prisonbreak
2. Latte
3. Soffor

Mindre hett just nu:
1. Regn
2. Glömt mitt paraply på Derby
3. Måndag imorrn

Kommentarer

Postat av: Linus

Publicerad 2006-09-03 21:45:26

Illa Evo, kaffe beroende är ett tydligt tecken på att man börjar bli gammal...själv dricker jag saft :op

Är Claes Olsson en lokal kedja eller är det den stora kedjan Clas Ohlson du syftar på ;o)
Kabelrännor är kanske inte kul, men väldigt väldigt praktiskt...

Postat av: gun

Publicerad 2006-09-04 00:07:08

Tänk när måndag kommer på Hett just nu...Omöjligt är det inte:D Kanske till och med snabbare än väntat!

Postat av: Kärin

Publicerad 2006-09-04 10:58:43

Hon menar den stora kedjan Claes Ohlson, som på senare år (i webbifieringens tider?) bytt namn till Clas Ohlson. :P

Postat av: Linus -> Kärin

Publicerad 2006-09-04 16:24:47

Jag gissade det..men jag tar alla chanser jag får att hacka på hennes blondhet..om jag har förstått det rätt är alla så snälla mot Eva där borta :oD

Postat av: Evo till Linus

Publicerad 2006-09-04 18:32:36

Skulle kunna varit en lokal kedja, man vet aldrig med sånt där. Angående blondheten...jag vet inte jag...du kanske ska kolla dig själv i spegeln =)

Postat av: Linus -> Evo

Publicerad 2006-09-04 23:08:16

Jo, tavlan som brukar kallas spegel är ganska fin här hemma ;op
Men faktum är att jag trivs såhär...såg ju FÖR gräslig ut när jag hade mörkt hår!

Det hör väl till seden att blonda trakar varandra för att slipp se sin egen blondhet :oD

Postat av: [SH]

Publicerad 2006-09-05 18:58:18

Clas Ohlson är det optimala stället att hitta saker som man inte visst att man behövde. Tillsammans med Biltema tillfredställer de 99% av den genomsnittlige mannens shoppingbehov.

Postat av: Evo till Linus

Publicerad 2006-09-06 09:06:53

Fast det är mest du som e kaxig =)

Postat av: Evo till SH

Publicerad 2006-09-06 09:08:55

Jo jag märkte den tendensen när vi var där...att man (inte jag då alltså) tydligen kunde hitta alla möjliga saker som man kunde tycka sig behöva (typ tejprullar, badrumsvåg och annat hm...skoj) på väg till hyllan där prylen man egentligen skulle ha låg.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är Eva. Hon den där.

Jag är hon som föddes i Örebro men bosatte sig i Uppsala. Jag är hon som trivs med livet, älskar Gud, älskar sin familj, sin underbara man Emil, sin vackra lilla son Lukas och sina vänner. Jag är hon som gillar att omge sig med pyssel av alla dess slag, som gillar att skapa, rita och måla. Jag är hon som gillar att fundera, drömma och äventyra. Jag är hon som vill se hela världen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela