..:: evokenivo ::..

livet enligt eva

Storhandling och storkok

Publicerad 2007-03-27 17:19:17 i Allmänt,

Älskar detta vårväder!

Idag är det storhandlingsdax...brukar bli det sådär i början av månaden och när lönen kommit. Har planerat massa goda maträtter jag ska laga =) trist att man har värlens tråkigaste kök att laga mat i. Man kanske får flytta hem matlagningsprojektet till Flips stora kök.

Vad jag tänkt å laga denna vecka: (sen återstår det å se hur mycket som verkligen blir av)
- Lasagne
- Köttfärsås
- Broccoli å fetaostpasta
- Flygande Jacob
- Köttgryta
- Tonfiskpaj

Mmm....längtar redan...hungrig =).

Kommentarer

Postat av: Linus

Publicerad 2007-03-29 15:41:16

Du lägger inte ribban speciellt lågt!

Jag står för ingredienserna så kan du få komma hitt och laga, jag har ett bra kök :o)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är Eva. Hon den där.

Jag är hon som föddes i Örebro men bosatte sig i Uppsala. Jag är hon som trivs med livet, älskar Gud, älskar sin familj, sin underbara man Emil, sin vackra lilla son Lukas och sina vänner. Jag är hon som gillar att omge sig med pyssel av alla dess slag, som gillar att skapa, rita och måla. Jag är hon som gillar att fundera, drömma och äventyra. Jag är hon som vill se hela världen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela