..:: evokenivo ::..

livet enligt eva

Och nu då?

Publicerad 2008-01-29 15:54:06 i Allmänt,

Jag drömmer en massa. Jag tänker en massa. Jag funderar en massa. Livet är ljust, men bra oberäkneligt.
Så illa förvirrat ibland.


Just nu i lurarna: "the Promise" med Tracy Chapman. Vackert!


If you dream of me
Like I dream of you
In a place that's warm and dark
In a place where I can feel the beating of your heart


Oh I've longed for you
And I have desired
to see your face, your smile
To be with you wherever you are



Just ja! Erbjöd sköningen på kontoret några dörrar bort att göra lite reklam för deras studioblogg. Man ska hålla vad man lovar =). Ny skiva på G. Följ arbetet bakom kulisserna . Och köp skivan sen! Here you go Jono! =)

Klicka här --->> http://studioblog.bobk.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är Eva. Hon den där.

Jag är hon som föddes i Örebro men bosatte sig i Uppsala. Jag är hon som trivs med livet, älskar Gud, älskar sin familj, sin underbara man Emil, sin vackra lilla son Lukas och sina vänner. Jag är hon som gillar att omge sig med pyssel av alla dess slag, som gillar att skapa, rita och måla. Jag är hon som gillar att fundera, drömma och äventyra. Jag är hon som vill se hela världen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela