..:: evokenivo ::..

livet enligt eva

Julstädning på gång?

Publicerad 2009-12-16 13:36:50 i Allmänt,


Bild: http://www.cillitbang.se

Nu i dagarna väntar väl antagligen lite julstäd i vart och vartannat hem. Kan inte inte låta bli att (förutom höja det till skyarna varje gång jag städar) tipsa om Cillit Bang-serien. Har aldrig stött på ett så bra rengöringsmedel någonsin. Finns olika sprayer för olika ändamål så det är bara att välja den som passar bäst, spraya på...låta verka några minuter och sen torka rent. Det är nästan som på reklamen =) skinande rent illa kvickt.

Kommentarer

Postat av: smäm

Publicerad 2009-12-17 09:37:50

ja, här ska städas iaf.

Postat av: David T

Publicerad 2009-12-17 09:42:52

Och säkert väldigt miljövänligt :) Närrå jag kan intyga att det funkar har en flaska jag oxå.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är Eva. Hon den där.

Jag är hon som föddes i Örebro men bosatte sig i Uppsala. Jag är hon som trivs med livet, älskar Gud, älskar sin familj, sin underbara man Emil, sin vackra lilla son Lukas och sina vänner. Jag är hon som gillar att omge sig med pyssel av alla dess slag, som gillar att skapa, rita och måla. Jag är hon som gillar att fundera, drömma och äventyra. Jag är hon som vill se hela världen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela